søndag, oktober 10, 2010

Helgetur til Odda

I helga har me vore i Odda på besøk hjå Zelante. Zelante er ei nydelig portugisisk vannhund som Emil forelska seg i ved første augnekast. Dei klarte knapt å vera frå kvarandre heile helga. Kvar morgon var dei like glade for å sjå kvarandre, og måtte berre leike ut litt energi.

Me kom på fredags ettermiddag, og den dagen gjekk stort sett med til å ete og snakke og sjå på hundane som koste og leikte på golvet, anten nede i kjellaren, eller oppe i stova framføre TVen.

DSC09194
Emil syns det er litt pinlig å bli lagt i bakken av ei dame.. NOT!!! Knallkjekt!! :-)


DSC09178
Emil gir Zelante ein gooood klem.. NOT! Ho skal i bakken!! :-)


DSC09189
Litt psycho-look på Zelante her :-) 


Med ein gong me kom på fredagen, tok me oss ein liten rusletur med hundane langs med vatnet, og der fekk me ikkje mindre enn tre hundar å trene Prosjekt Brumlebasse på! Den første var ein kvit liten terrier som tok oss igjen. Den andre var ein slags liten bulldogaktig sak som passerte oss, og den siste var ein spaniel ME passerte. Alle episodane føregjekk utan lyd og med mjuk munn. Deilig!! :-)

____________________________________________________

Lørdagen var me nede i sentrum og handla litt før me gjekk tur med hundane ein annan stad langs vatnet. Her var det kupert og spennande terreng for Emil og meg som er vane med flate og slake skogar og vegar. Ein deilig tur, dette også, der me prøvde å få til nokre fine arrangerte bilete av hundane, men det er neimmen ikkje alltid like enkelt..

IMG_4328
Eg prøver så godt eg kan å få hundane til å stå fint og i ro.. Enklare tenkt enn gjort...

DSC09211 
Hmm.. tru kor Emil har vore med nasen sin?

DSC09219 
Emil i det kalde brevatnet.


DSC09227
Nesten litt grotteaktig, dette her..


DSC09234
Emi står og sniker på Zelante, og det veit Zelante veldig godt.


DSC09250 IMG_4292
Nydelege Zelante


DSC09259 
Vakre svensken min <3



DSC09267 
Emil og Zelante i ein sjeldan roleg augneblink :-)


DSC09270 

________________________________

Søndag på veg heim, stoppa me eit par mil ovanfor Hovden og rusla litt i lyngen. Her var verkeleg Emil i sitt rette element! Han fauk lågt over tuene, hoppa og spratt og sprang og hadde luft under potane heile tida! Det var vakkert å sjå, men eg klarte ikkje til fulle å fange kjensla i kameraet.

 DSC09313
DSC09284
DSC09285
DSC09287
DSC09288
DSC09325
DSC09306
DSC09303
Veldig synd med den greina midt i bildet, ellers hadde dette vore heilt perfekt! :-)


DSC09315 
DSC09319
DSC09323 
Han er så fin! Har eg sagt det før? :-)

4 kommentarer:

  1. Så flotte bilder, han har blitt NYYDELIG :) Glede meg til å se han igjen om ikje så lenge!

    SvarSlett
  2. Det nærmer seg nå :-) Gleder meg, eg også!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for besøket :-) Jammen er det fine hunder vi har! Zelante håpte at dere hadde sneket dere inn på gjesterommet i natt og var kjapp ned for å sjekke med en gang vi stod opp. Ho kunne raskt konstantere at det ikke var noe "Emil-lukt" der og komme tilbake til meg :-)

    SvarSlett
  4. Så ut som en herlig helg. Og vakker natur:).. Du kan jo prøve å fotoshoppe litt på kvistbildet, det var jo utrolig fint:)

    SvarSlett