søndag, oktober 24, 2010

Løøøvli tur i skogen med viktig kart-og-kompass trening.

I dag var det så nydelig vær her at eg klarte å få med meg Vetle på ein tur i skogen. Eg hadde lyst å gå direkte fra huset og til enden av grusveien som går innover skogen her. Eg ville gå gjennom skogen til enden, og grusveien tilbake igjen, og ha med kart og kompass for å øve meg i slike ferdigheter. Vetle viste meg litt i fjor, men eg trudde ikkje at eg huska det. Det gjorde eg, så då var det bare å ta beina fatt!

turen
Den raude løypa er der eg brukte kart og kompass for å finne fram, og den blå er grusveien. Sistnevnte er 2,2 km lang. 

Emil var sjølvsagt med, og han hadde ikkje band på. Han var høgt og lågt, att og fram, vassa og koste seg i kvar einaste bekk eller myr me passerte eller forserte, og det var deilig å sjå kor flink han er blitt til å fote seg. Då han var yngre, snubla han ein del og vågde ikkje hoppe over bekkar og hol eller klatre opp og ned bratte fjell.

 DSC09511
Studerer kartet og staker ut kursen


DSC09516 
Huset vårt på seinhausten :-)

DSC09520
Lurer på kven som har bæsja her?


DSC09549
Ein liten pust i bakken


DSC09553
Me fant ei forlatt beverhytte, og dette er tatt inn i den eine åpninga. På veggen bakerst veks det altså sopp :-)


DSC09560 
Eg var ikkje sikker på kor det var best å krysse bekken, men fant til slutt ein stad me kunne komme over tørrføtte.


DSC09567 
Eg fant fram!!!


DSC09579


DSC09589


DSC09626 
Sjølv etter ein lang tur er Emil klar for litt FVF trening.


DSC09630
Tvers over vegen gjekk dette sporet. I nesten rett linje. Det kunne nesten sjå ut som at ein eller annan fugl hadde streka opp ei grense. Hit, men ikkje lenger.


DSC09634 
Kvar gong eg stopper opp for å posere, kjem Emil inn i utgangsstilling.




Og så til slutt nokre kalde bilete frå litt tidlegare i veka:

DSC09460

DSC09459

Seinare same dag snøa det, og dagen etter såg det slik ut:

DSC09502

2 kommentarer:

  1. Åååå, så flotte bilder!! Ser ut som dokker hadde en flott tur i skogen :)Flinke dokk e til å finne på kreative helgesysler!

    SvarSlett
  2. Turen var heilt topp!! Det var eit lite skår i gleden, og det var Ayla. Hu blir alltid så gira når me tar på oss turtøyet, og det blei hu i dag også.. Så då knakk eg jo samen og hadde meg ei litå tuteøkt før me gjekk... Hu streifa tankane mine fleire gonger i løpet av turen, men eg klarte å storkose meg likevel. Det var ein tur hu hadde DIGGA skikkelig då hu var frisk :-)

    Det med BURDE gjort, var å rydde i det som ligge under halvtaket, for der har musefamilien slått seg til ro og tygd opp hundehåndkledet mitt... Så det får eg gjer nåke med i mårå ;-)

    SvarSlett