onsdag, desember 08, 2010

Adventskalender for hundeeigarar!

I dag har eg sendt inn videosnutt til adventskalenderen til Siv og Elin.

Heile kalenderen handlar om det å leike med hunden sin, og er vel verdt å kikke gjennom både ein og sju gonger. Dagens luke inneheld altså ein snutt frå Emil og meg og viser at det fins hundar som syns det er kjekt å leike på eigahand, og at om ein skal drive bytteleik, er det viktig å tenke seg om angåande verdi på leikene. Og verdien er det hunden som bestemmer.

Folk som er langt flinkare enn meg har sendt inn snuttar av seg sjølv i leik med hundane sine, og kvaliteten på det dei har fått til er ganske høg. Eg veit at eg har ei utfordring i og med at Emil likar så godt å leike på eigahand og ikkje kjem attende med leika når han får tak i den. Difor tenkte eg at nokon jo må vise at ikkje ALLE er perfekte HEILE tida, og eg har fått tips av Siv til kva eg skal jobbe med. Det har eg tenkt å gjer i EI veke, og så poste ny video for å sjå endringane.

Her er direktelink til dagens innlegg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar