tirsdag, desember 28, 2010

Feriemodus

Sjølv om ein ikkje er i arbeid eller går på skule, kan ein visst havne i feriemodus likevel. Ting har gått sin gong, jula er over, og pakkane er pakka opp, og pinnekjøtet er forlengst fordøyd.

Julaftan gjekk Vetle og Emil innover til Fiskelausvatn og hadde med seg kameraet, og då blei det sjølvsagt ein del fine bilete:

DSC00463
DSC00374
DSC00392
DSC00367

 

Eg har meldt meg på kurs, og håper eg får ha med meg Emil. Kurshaldaren ønsker å velje ut dei hundane som det skal jobbast med under kurset/seminaret, så eg må vente ei stund før eg får vite om han blir med eller ikkje.

I slutten av januar skal eg på dommarseminar i Oslo, og reiser inn ein dag i forvegen så eg får vera med på årsmøtet i NRL. Det blir kjekt! :-) Det er det første steget mot å bli dommar i Rallylydighet, så nå er eg i gong! :-)

Andre juledag tok me med oss hundane opp til Iveland sentrum for å ta ei lita ruslerunde som Ayla også kunne vera med på. Det var 16 minusgrader, og kjakane kjendes ut som dei skulle sprekke. Det var heilt greit for meg at me skulle ta hensyn til Ayla denne dagen. Fine bilete blei det likevel:

   DSC00499 DSC00523 DSC00513 DSC00486 DSC00501 DSC00496DSC00516 

DSC00539DSC00537
Emil syns denne statua var skrekkelig teit, så det måtte me jo jobbe litt med.

DSC00546 DSC00549 DSC00541
Til slutt nokre bilete av dei skjønne matgjestene våre. Her ein dag kom ei nøtteskrike innom som snarast, men ho forsvann att før ho rakk å ete eingong. Håpar ho kjem att, for ho var NYDELEG! :-)

9 kommentarer:

  1. Knaillfine bilda!! Og løkke te med kurs og dommarutdanninga! :))

    SvarSlett
  2. Takk for det :-) Eg gleder meg verkelig!!

    SvarSlett
  3. Du tar jammen flotte bilder du og Kari Anne :-) Og dokker har nok hakket merr snø enn oss.... her har det blitt mildere og snøen e liksom falt litt samen... Snart komme regnet... :-(
    Men då reise eg te fjells!

    SvarSlett
  4. utrolig flotte bilder!
    Og godt nytt år til deg og dine
    Hilsen Evy og Zebra

    SvarSlett
  5. KJEMPE FINE BILDER!! Spes det der Emil kommer løpende i snøen med sola i bakkant!

    Det kurset har jeg gått og grunnet på selv. Har FRYKTELIG lyst og tror jammen meg jeg skal gjøre som du!!

    Og når du kommer til Oslo må du jo slå på tråden. kanskje vi kan møtes?
    Har du noe stad å sove?

    SvarSlett
  6. Godt nytt år Kari Anne.

    Nydelige bilder :)

    Lykke til med kurs og dommerutdanning. Blir kjekt å få en dommer til på denne kanten av landet;)

    SvarSlett
  7. Eg komme sikkert til å trygle deg om å få vær hjelpedommar hvis du skal stelle i stand stevne, så er du advart ;-)

    Godt nyttår til dåkken også!

    SvarSlett
  8. Hei Karianne!

    Tusen takk for mange gode tips på bloggen min :) Kansje eg skulle ha prøvd å ha lyden på heila tiå, eg må bare finna ein cd spelar eg kan låna av någen.
    Merka faktisk at han har takla det bedre nå når det smelle. De siste dagene har eg sett han løfte litt på blikket og øyrene men han gjør ingenting mer med det. Han blir liggande der han ligge.

    Ellers må eg sei det va nyydelige vinterbilder du har tatt! Fekk meg te å savna speilrefleks kamera mitt som e på reperasjon.
    Og eg ville mye heller hatt snø og kaldt enn dette drittværet me har her nå!

    SvarSlett
  9. Smeller det endå hos dåkken? Eller er det lydar frå dataen du meiner?
    Flott at han ikkje bryr seg! Knallbra! :-)

    Vinterbildene er det både eg og Vetle som har tatt, men med hans speilrefleks. Og det hjelper GODT på å ha godt kamera, det skal vær sikkert og visst!

    Og me har også litt drittvær for tida.. Når nesten ein meter snø skal smelte, blir det ein smule vatn av det, kan eg sei... Men jo, eg vil også heller ha snø enn det drittværet som kan vær der oppe :-) Me har hatt snø her nå si siste halvdel av oktober, og det er vanskelig å finne plasser å gå nåke særlig tur aent enn i skiløyper.. Så der er pluss og minus med snøen også :-)

    SvarSlett