lørdag, juni 04, 2011

Bilde/videoblogg

Det må nesten bli litt bilder og video igjen, for det er begrensa kor mykje eg gidd å skrive med ei hand når eg er vane med å la begge hendene fare over tastaturet nesten raskare enn eg klarer å snakke… :-)

 

SAM_1252
Kristi Himmelfartsdag fekk eg hjelp av svigernor, Tove, til ting eg trengte å få gjort i hagen.
Eg peiker, og Tove planter alt eg har kjøpt, fått og sådd sjølv.


SAM_1257
To nye pallebed i bakgrunnen, og haugevis med urner å vatne.

SAM_1258
Dette skal forhåpentligvis bli fargerike klattar utover sommaren.

SAM_1259
Svigermor nekta å reise heim før drivhuset var oppe, så dette blei også unnagjort mens eg var inne og laga pizza.

SAM_1264
Plenen vår var ganske skeiv, så idag kom det over 30 kubikk jord. Litt i meste laget, fann me ut etterpå…

SAM_1266
Vetle tar seg ein støyt saft før han set i gong for alvor.

SAM_1267
Den nye plattinga mi. Boksane i bakrunnen skal verta sitje/putekassar eller dei kan setjast saman og bli ein benk. Dei lågaste skal bli blomsterkassar.

SAM_1272
Medan plenen fekk jord på seg, køyrde eg og hundane innover vegen og bada litt i Fiskelausvatn.

SAM_1278
Til og med Ayla vassa lenger enn til anklane i dag!

SAM_1268

 



SAM_1286
Etter badet køyrde me til endes av vegen og der fekk dei eit svææææært godbitsøk som dei koste seg leeeeenge med :-)


SAM_1288
Ayla tok seg ein liten pause i lyngen

4 kommentarer:

  1. Hundane lev eit herlig hundeliv hos deg!

    SvarSlett
  2. Åh, eg glede meg til å se hagen nå, har jo skjedd masse siden sist!! :)

    SvarSlett
  3. Sooooorry, men eg mååå bare.. Skjærtorsdag? ;) Du er bare såååå skjønne med den knekta håndå di. Eg forstår godt det blei masse bilder istaden for skriving, og det er minst like kjekt med bilder som skriv.. =) Kjekt med nytt innlegg. =)

    SvarSlett
  4. hehe.. eg såg det ikkje, vetle såg det ikkje, og sjølvsagt var det kr. himmelfart eg meinte :-))))

    SvarSlett