tirsdag, april 04, 2006

4. april Siste innspurt før utstilling: Tirsdag

Tirsdag:

Travetrening og oppstilling
Trente traving på Kvadrat sin parkeringsplass med litt bilar kjørande rundtomkring og et par folk som kom gåande.

Ringtrening
Fekk ikkje trent på dette pga blei invitert inn til kollega etter tannvisning.

Tannvisning
Drog til kollega i dag og fekk han til å ta tannvisning på henne. Ho trekker seg litt unna, men ikkje verre enn at han fekk sjå i munnen. Det gjekk opp for meg kor mykje lettare det er å trene i lag med ikkje-hundefolk eller klikkerfolk enn folk som har ei meining om kva eg held på med uten å ha peiling på klikkertrening.

Trene på å ta på kroppen
Det fekk me ikkje gjort.

Vendingar
Det fekk me heller ikkje trent på. Oh no...
_______________________________

Ayla har definitivt begynt å komme i løpetid, for hunden til kollega var over-über interessert i henne, og ignorerte totalt godbitane eg slengde på bakken. Det er eit klart teikn frå ein flatcoat..
_______________________________

Frå fredag har eg fri til og med mandag 17. april. Det vil sei at eg har mange dagar å trene masse på!
Planen for påska er: Kontakt, bakpartskontroll, targeting, doggie-zen, bli-trening og utgongsstilling. Og så må me vel prøve å få til litt holde-fast trening også. Med noko anna enn apportbukken..
Jepp, dette skal bli så kjekt så...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar