søndag, april 09, 2006

9. april søndag. Ustillingsdag 2.


I dag vakna eg av klokka, til ein forandring, og ikkje Ayla! Fantastisk! Eller, det ville vore det, om ikkje det var for at klokka ringte halv åtte. Det er veldig tidleg på ein søndag, syns eg..

Var mykje rolegare i dag, for nå visste eg jo kva eg gjekk til. Eg visste også at det ville vera rolegare inne, i og med at det var fire ringar meir enn planlagt i går. Desse skulle nemleg vore ute, men pga været blei dei flytta inn. Difor var det eit kaos utan like i går!


Ja, tilbake til i dag.Me kom der rett over halv ti, og Ayla blei sitjande i bilen til like før me skulle i ringen. Det skulle vera ein mannleg dommar i dag, og den andre tispekvalpen eg gjekk mot, var ho som blei nummer to i går.Eg var veldig spent på tannvisninga, for eg har ikkje fått trent så mykje på mannlege ehmm... tannvisarar(?). Men det gjekk greit i dag også. Ho trakk seg litt, men han var veldig lite nøye med ting. Han berre letta på leppa, og så var han ferdig.Springinga gjekk greit i dag også, med ein liten pass som ordna seg etter ein bitteliten stans.

Såg forresten ein cane corso som passa, og der rykka og løfta handlaren hunden i bandet uten at det hjalp. Stakkars hund..

Å kjenne på kroppen gjekk heilt fint i dag også, og me kom sist endå ein gong.

Det er IKKJE berre brettspel eg er dårlig tapar i... Heldigvis går det fort over.

Kritikk i dag: 8,5 months old (ja, ho har brått blitt to veker eldre). Very good size now. Medium bones. Now a little small head. Dark eyes, good front. Excellent topline. Good angulation. Good movement.

Hadde god kontakt i dag også, og ho stressar forbausande lite til tross for alt bråket! Eg er såååå stolt av henne! :-)

Nå skal me melde oss på til NKK sin utstilling i Kristiansand første helga i mai. Deretter skal det vera ein i Haugesund i slutten av mai, og då skal me også treffa oppdrettar og ein haug med kvalpekjøparar og ha grillfest. Det skal bli kjekt! :-)

Forresten, bror til Ayla blei BIR i dag! Juhuu!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar