torsdag, april 06, 2006

Torsdag, to dagar igjen til utstilling!

Fekk ikkje trent på noko i går.

Kom heim, måtte nedverdige meg med litt husarbeid etter hundeluft, og så måtte me rett avgårde på forsikringsmøte på jobben. Me kom heim fem på halv ti, og då måtte eg skunde meg og lage middag (!) før LOST.

Derfor må eg få gjort masse i dag!!
*Trave med Joey framføre og bak
*Oppstilling
*Tannvisning

Og i gårkveld trur eg at eg gjorde ein dum ting. Eller, det vil sei, eg gjorde to dumme ting, for eg måtte jo gjer det same på begge sider... Eg kløppte buksene til Ayla! Eller i allefall det eg trur er buksene til Ayla! Hekkan, altså...

Og så måtte me feire i går!! Ayla hadde nemlig begynt å blø! Den vesle jenta mi har blitt dame, må veta. Juhuu!! Eg hadde venta det i kjømda, pga koss ho har oppført seg i det siste, men eg hadde håpa på at det skulle komme ETTER utstillinga.

Joey, stakkars, sliter veldig, og om eg ikkje passer på, så står han og lepjer i seg når ho sit og tisser... Dei har sove separat i fire dagar nå. Det går greit annakvar natt, og i natt var ei god natt.
Jepp, i kveld blir det intensivtrening i regnvær. Jippii.. Not..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar