fredag, april 07, 2006

Fredag, 1 dag igjen

Fekk trent ein del i går på både tannvisning, springe i lag med andre hunder (Joey), og ta på kroppen.Mens eg stilte Ayla opp, gjekk Olaug med Joey og snakka til han og utgjorde "forstyrrelsar". Ayla konsentrerte seg flott! Travinga var det verre med. Derfor skal eg kun trene MED pinnar i dag.

Vetle kom og filma litt, så eg fekk sjå sjølv koss det ser ut... Jadda... DET var veldig oppløftande.. Men hannane skal jo først i ringen, så får eg sjå koss dei springer.. Og kor lenge dei springer.. Og koss dommaren gjer når hu skal sjekke tenner.

Jøsses jo, dette skal gå SÅ bra, så.. *sa hu med skjelvande stemme og tappert smil*

Skal avgårde og kjøpe tispespray seinare i dag, og så var det eit eller annet eg skulle ha i tillegg... Men kva var det... Tispespray og.. Tispespray og... Kva? Kva skulle eg ha i tillegg?? JA!!! Vaksinasjonsbevis! Finner sjølvsagt ikkje vaksinasjonskortet
hennar!!

*skriver bak øyret: HUSK vaksinasjonsbevis!!*

Tredje dag med blødningar, og Joey har ikkje begynt å pipe og pese endå.
Andre natta på rad med ro fra Ayla, og det er jo snart ein trend, i følge Canis! Nei, forresten, det gjaldt jo feil, det.

Å trene på i kveld: Traving MED pinnar kvar gong
Stille opp Tannvisning
Ta på kroppen

Så er det bare å satse på å få sove litt før lørdagen kjem med ubarmhjertig snarhet..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar