fredag, september 07, 2007

Jo, me er definitivt klare!

Eg har laga ein blogg for oss som trener på mandagane, og der har eg spurt om der er nåken som kan vær turgåar for meg og Ayla. Eg følte nemlig at me var klare for litt testing, og kven er då betre enn dei eg trener i lag med?

I kveld var nemlig eg og Ayla på tur i regnet for å teste ut sydvesten og det nye ullundertøyet mitt (som forøvrig blei i varmaste laget, faktisk, under Bergansbuksa mi (så fekk eg sagt Bergansbuksa mi igjen hehe)), og då møtte me ein hest med rytter og ei jente som gjekk ved sida av. Eg rakk ikkje å ta på henne Haltien, så eg gjekk inn i ein veldig åpen innkjørsel og fant fram klikkeren og leverposteituba. Ho var heilt med på meg absolutt heile tida mens dei passerte berre tre-fire meter frå oss. :-)

Eit stykke vidare skulle me forbi eit båthus der det stod bilar utanføre. Eg pleier som alltid snu då for å gå ein veg der eg ikkje ventar å treffe på folk, men i dag tok eg mot til meg og gjekk forbi likevel. Eg somla litt då me kom nærmare, sånn at Ayla skulle få ein sjanse til å sjå og høyre dei som stod der. Det var kun menn.
Ho såg dei, eg skrøyta, og veksla mellom frolic, leverpostei og leverbitar. Eg veksla også på å hive godbiten til henne, gi henne det inn i munnen, kva side godbiten kom frå, og la henne streeeekke halsen etter den. Kjempekontakt forbi mannfolka også! :-) Gullet mitt, altså!!!

Vel forbi fekk ho springe laus igjen, og eg kunne la tankane fly avgårde med meg igjen. Eg tenkte nemlig på det, at det er ganske slitsomt å trene positivt. Eg skal passe på å belønne for at ho går fint forbi hesteskit som ligg langs vegen, og at ho held seg inntil meg når det køyrer bilar forbi. Ho skal ha godbit når me går forbi hundar i garde som bjeffer, og for at ho har tissa eller bæsja på kommando, når ho ser kanina og kikker på meg, når me kjem til smale stiar og ho stopper opp og venter slik at ho kan gå bak meg. Og eg kan fortsetja ei god stund til.

Lurer på om andre har satt på kommando for å gå fint?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar