torsdag, september 20, 2007

Sykkeltur

Den siste halvannan veka har Vetle gått turar med Ayla og Joey. Eg har vore sjuk. :-(

I går kjende eg meg såpass frisk at eg vågde meg på ein sykkeltur med Ayla, og ho traver som ei gudinne ved sida av sykkelen - uten å trekke, til og med! Halvveis stod det ei dame som leidde på ein hest og prata med ein mann. Der sprang ho rett forbi, bare kikka bort. :-) Eg ga godbitar også heile veien forbi, så det hjalp nok også..

Då me kom ned til sjøen, slapp eg henne laus, og sykla roleg, for ellers tar ho seg ikkje tid til å snuse og tisse og sånt. Plutselig høyrde eg henne ikkje lenger, og ropte ein gong. Ingen respons. Det hadde blitt ganske mørkt, så eg såg henne ikkje heller. Eg ropte ein gong til og tenkte at ho sikkert sat på do ein plass. Ingen respons. Brått kjem eit rådyr springande over jordet, og då visste eg kor ho var. Fanken, altså. Det er første gongen ho har vore vekke så lenge frå meg, og ikkje kom på innkalling. Det irriterte meg, og slo beina under einkvar tanke om at eg har god innkalling på henne. Koss i huleste skal eg klare å overgå ferten av dyr?

I kveld kjem Olaug og Lea for å ligge over så ho kan køyre oss til flyplassen i morgon, og levere Ayla på kennelen, for på lørdag er det jo SEMINAR!!! Eg gleder meg så vanvittig til det, altså!! Det blir visst ca 175 stk som skal dit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar