tirsdag, september 04, 2007

Mandagstrening. 3. sept

Hadde Ayla ute mens me prata, og lot henne bare styre på som ho ville. Då me skulle trene litt, tok me eit par innkallingar. Den første kunne gått veldig galt, men ho sat dønn i ro. Det gjekk nemlig to menn og prata på vegen to-tre meter ved sida av henne (hekken stengte for mykje av inn- og utsynet). Dei kom til og med bak henne! :-)

Nummer to blei heilt kanon! Eg stilte meg litt bak dei andre som stod der, sånn at ho måtte svinge bittelitt utenom dei for å komme til meg. Ho hadde knall fart, og smalt inn i så og seie perfekt utgangsstilling i same farten som Joey hadde i sine glansdagar! Hekkan, altså! :-)

Ellers blei det litt sjarmørgreier mens me prata, håndtarget, kontakt med 8 og 9 veker gamle cairnkvalpar springande rundt der, og det kom ikkje EIN lyd ved synet av nokon av dei andre hundane! Det er eg også fornøydd med!

Ullstillongs og Bergansbuksa hindra meg i å fryse meg halvt i hjel denne kvelden, for det blåste og var skikkelig kaldt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar