søndag, september 23, 2007

Plan om nye ting å trene på/finne ut av.

Legge seg på teppet/i stolen
Det er ikkje lov til å krysse foran meg når båndet er på, og heller ikkje bak meg (Eva Bodfält).
Sitt og bli i alle situasjonar.
Legge på signal på diverse adferder.
Huske at ved trening av stimuluskontroll; ikkje klikke for at hunden ikkje gjer noko, men belønne akkurat det med å gi signalet igjen.
HA PLAN FOR TRENINGEN!!!!! Ikkje trene hvis ikkje?


*******************************
Kriterieplan for mandag 22. oktober

Dekk under marsj
Legge på kommando for DEKK
- slutte å bruke "Legg deg", sjølv om ho reagerer lynkjapt på den.

KUN klikke for dekk som skjer på mitt signal.

Vente ved sida av meg når folk kommer mot oss.
Sitte i ro når eit menneske står et stykke unna og lokker på henne uten å bruke navn eller kysselydar.
Sitte i ro når eit menneske står tre meter frå og lokker forsiktig.
Sitte i ro når eit menneske står to meter frå og lokker forsiktig.
Sitte i ro når eit menneske står to meter frå og lokker litt hardare.
Sitte i ro når eit menneske står ein meter frå og lokker forsiktig.

Utgangsstilling
Sitte i ro ved sida av meg i utgangsstilling uten å flytte på seg kvart femte sekund.
Sitte i ro ved sida av meg i tre sekunder uten å stresse.
Sitte i ro ved sida av meg i fem sekunder uten å stresse.
Sitte i ro ved sida av meg i ti sekunder uten å stresse og flytte på seg.

Fri ved foten
Strekke tida. Belønne med lek.
Jobbe med heilomvendingar (veldig laus beskrivelse)
-Få henne til å følge heile vendingen gjennom.
Venstrevendingar (trene moment slik Fanny si oppskrift går ut på).
- Belønne med venstre hånda, fra utsida av hunden.



Kriterieplan for mandag 15. oktober


Dekk under vanlig marsj.
Veksle mellom FVF og dekk under marsj.
Luke ut frivillige dekk fullstendig.
KUN klikke for dekk som skjer på mitt signal
Lange strekker FVF uten dekk.

Eller skal eg droppe denne, og vente til me treng den?

Vente ved sida av meg når folk kjem til oss.
Sitte i ro når eit menneske står eit stykke unna og lokker forsiktig på henne.
Sitte i ro når eit menneske står tre meter unna og lokker forsiktig på henne
Sitte i ro når eit menneske står to meter unna og lokker forsiktig på henne.
Sitte i ro når eit menneske står to meter unna og lokker meir og meir på henne.
Belønne med lek her?
Mål for kvelden: Ayla sitter i ro når eit menneske står to meter unna og lokker på henne.

Innkalling
Komme kjapt inn i KORREKT utgangsstilling fem gonger på rad fra like foran meg.
Komme kjapt inn i korrekt utgangsstilling fra ein halvmeters avstand.
Komme kjapt inn i korrekt utgangsstilling fra ein meters avstand.
Komme kjapt inn i korrekt utgangsstilling fra to meters avstand.
Mål for kvelden: Komme kjapt inn i korrekt utgangsstilling fem gonger på rad fra ein meters avstand.
Korleis skal eg få det til? Belønne med leik eller veldig gode godbitar. Belønne med lek? Avstandsbelønning? Springe bort til medhjelpar for å ete godbitar or handa deira?
Klikke KUN FOR RETTE SITTAR!!!

Stå under marsj
Få fram frivillig stå under baklengs marsj, og legge på ”TÅ!”
Belønne når ho står etter mitt signal, og ikkje belønne når ho står på eige initiativ.

Target med frys.
Springe til target fra ulike vinklar
Springe til target fra ulike avstandar og vinklar
Springe til target og stå der i halvt sekund
Springe til target og stå der i eitt sekund
Springe til target og stå i to sekunder
Mål for økta: Ayla springer til target og står der i ro i to sekunder






Kriterieplan for mandag 8. oktober.

Dekk under vanlig marsj.
* Kjapp neddekk nært meg i sakte framover marsj.
* Kjapp neddekk nært meg i roleg framover marsj.
* Kjapp neddekk nært meg i vanlig framover marsj.
* Kjapp neddekk nært meg i vanlig framover marsj, og at eg går fra

Mål for kvelden: Fem kjappe neddekk nært meg i vanlig framover marsj.

Vente ved sida av meg når folk kjem til oss.
* Sitte i ro når eit menneske kjem veldig rolig mot oss.
* Sitte i ro når eit menneske kjem roleg mot oss og prater.
* Sitte i ro når eit menneske kjem roleg mot oss og stopper ein meter frå oss og prater med meg.
* Sitte i ro når eit menneske kjem roleg mot oss og som forsiktig prøver å lokke på Ayla.

Mål for kvelden: Sitte i ro når eit menneske kjem roleg bort mot oss og som forsiktig prøver å lokke på Ayla.

Innkalling
* Komme kjapt inn i KORREKT utgangsstilling fem gonger på rad fra like foran meg.
* Komme kjapt inn i korrekt utgangsstilling fra ein halvmeters avstand.
* Komme kjapt inn i korrekt utgangsstilling fra ein meters avstand.
* Komme kjapt inn i korrekt utgangsstilling fra to meters avstand.

Mål for kvelden: Komme kjapt inn i korrekt utgangsstilling fem gonger på rad fra to meters avstand.

1 kommentar:

  1. Wow! Så flink du er til å planlegge! Riktig inspirerende. :o)

    SvarSlett