onsdag, desember 31, 2008

Heimelaga hundegodt og fravær av nyttårsredsler.

Søndagskvelden kjende eg at det begynte å gjer vondt i halsen. Mandag var eg heilt elendig, og var heime frå jobb. Same med tirsdagen, bare at då var eg endå verre. I dag måtte eg bite i det sure eplet og dra til Forusakutten for ein liten checkup. Diagnose: Halsbetennelse med streptokokker og ti dagars penicillinkur. Ikkje rart eg har vore sjuk, med andre ord...

Vetle har stort sett vore den som har gått ut med hundane, og det har jo begynt å smelle litt rundt omkring. I fjor skreiv eg dette i bloggen:

"Jule- og nyttårshelga er over, og det er både Ayla og eg takknemlige for. Eg har mine grunnar, og Ayla er glad for å sleppe alle smella. Det var rett og slett vondt å sjå henne på nyttårsaften, der ho stod midt på golvet, vill i augene, halen klistra til magen, og heilt hinsides av frykt. Det var ikkje så ille som dette i fjor, så til sommaren skal eg kjøpe ein sånn cd med fyrverkerilydar i håp om å gjer neste nyttårsaften enklare og kjekkare for henne."

I år viser ho INGEN teikn til å vera det minste affisert, det til tross for at eg aldri fekk somla meg til å skaffe den CDen. 
Nå kom me nettopp inn fra ein kjapp luftetur med søk etter nyinnkjøpt ball, og sjølv om det smeller godt allereie, jobba ho som berre det, og mista ikkje halen ein einaste gong! :-)

Og tidlegare i dag (medisinene hadde begynt å virke), laga eg godbitar. Hadde noko frostskada kjøt i frysaren som eg kokte. Lot det avkjøle, hadde det i foodprofessoren (Etter The Julekalender) saman med to egg, to kinesiske kvitløk, 1,5 ss tørka ingefær, litt olje, kokekraft og speltmjøl. Kjevla det ut og delte det opp i små bitar med pizzahjul. I ovnen på 180 grader ein times tid og så eit par timar på 130 grader.

Hundane ELSKER det! :-)

Ja, og så har eg meldt meg på Brukshunddagar på Troll Hundeskole i august neste år! 

Og så lurer eg på om Ayla begynner å komme i løpetid, for Joey er VELDIG interessert. 

4 kommentarer:

  1. TUSEN TAKK, Kari Anne, for gratulasjon i bloggen min! :o))

    Usj, streptokokker har jeg heldigvis bare opplevd en gang så langt, og det er ikke noe jeg misunner noen å ha. Fy, så vonde greier!:o( Krysser fingre for fortsatt god bedring nå som du har fått effekt av medisiner - gud bedre som medisinene hjalp meg ihvertfall..

    Rakettene har ikke begynt å smelle for alvor rundt her ennå. Men merker at Heidi er mer på "peser`n" enn normalt. Det tar seg nok opp enda litt til frem mot kl tolv, men etter ca halv ett så er det vel endelig overtstått for denne gang :o)

    Godt Nytt År, til deg, Vetle, Ayla og Joey!

    SvarSlett
  2. God bedring og godt nyttår! Ser fra til å se deg i lydighetsringen :)

    SvarSlett
  3. Har mine sterke anelsar om at Tanja også har begynt på løpetid, for det va plutselig et par mistenksomme flekkar på golvet.........
    Men det gjer jo ingenting. Då får me jo snart Joey herte, når Ayla blir på det heitaste.. =) =) =)
    A win win situation for alle samen.

    Det va godt at ikkje Ayla reagerte på rakettane i år. Eg vett jo ikkje heilt ka det vil sei, for ingen av våre har nåken gong vore redde for smella. Tanja bare sprang lykkelig rundt både ute og inne som om det ikkje hadde vore smell ute i det heila tatt. =)

    Masse god bedring med sjukå..

    SvarSlett
  4. Kari-Anne,
    Jeg gledet meg visst for tidlig, for like etter middagen kom vondten tilbake igjen. Det hadde sikkert INGENTING å gjøre med at jeg var ute og luftet hundene og lekte og herjet med Ayla...

    I dag har jeg mistet stemmen, så jeg er glad jeg ikke skal ha kurs akkurat nå :-)


    Simen,
    Takk for det, og det samme til deg! Når skal dere debutere? ;-)

    Olaug,
    Ja, eg venta vel at Tanja var på vei, hu stod jo når hu helste på Ayla sist... Me må nok snart bytte hund, ja. :-)

    SvarSlett