søndag, desember 14, 2008

Nå begynner det....

Då eg kom heim frå siste instruktørhelg i kveld, hang dette på ytterdøra:




Eg kan nemlig kalle meg instruktør no. I teorien. Utdanna hos Fjellanger Hundeskole i 2008. Me er det siste kullet som får anledning til å utdanne oss gjennom denne undervisningsmodellen, for neste år kjem eit heilt nytt opplegg som høyres endå meir inngåande og grundig ut enn det mitt kull har vore gjennom. Det vil nok dukke opp informasjon på nettsidene til Fjellanger når den tida kjem, så eg skriv ikkje så mykje meir om akkurat det her no.

Denne siste helga har vore innhaldsrik og alt unntatt ei forelesning har vore nytt stoff for min del. Me har fått eit lite innblikk i 20 år med kurserfaring frå Rune, og artige praksisoppgåver som gjekk direkte på instruktørrolla. Gry prata om trendar, avl og genetikk og det eg sit igjen med etter endt kurshelg er eit hovud fullt av tankar og grublerier om kva som skal skje vidare. Me står føre eit splitter nytt år snart, og mykje kan hende når det gjeld så mangt. Tida vil vise kva som skjer, men ikkje noko er sikkert endå.

6 kommentarer:

  1. Gratulerer med endt instruktørutdannelse!

    SvarSlett
  2. Så kjekt å komme hjem til slikt da!!! Veldig kjekt. Vært utrolig kjekt å gå på "skole" med deg! Lært masse!

    SvarSlett
  3. Wow, for en herlig velkomst! Vetle som står bak? Gratulerer med bestått instruktør-utdannelse :o)

    SvarSlett
  4. Elin,
    Takk takk :-)

    Anita,
    Takk det samme! :-)

    Kari-Anne,
    Nei, da jeg spurte ham, sa han at det var Ayla som hadde hengt den opp, og siden hun ikke kunne signere med navnet sitt, hadde hun altså signert med bildet sitt. :-)
    Og takk for gratulasjon :-)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse Kari-Anne! Dette sa du ingenting om i går ;-) Lykke til videre med "kurs og sånt" også ;-D

    SvarSlett
  6. Takk for det, Ghita :-)

    Og du sa ingenting om B-godkjenning, heller :-) Fantastisk!!!

    SvarSlett