mandag, april 09, 2007

Luksusproblem?










I løpet av dei siste dagane har eg funne ut at eg trur Ayla har blitt FOR flink til å gå i bånd oppe på vegen. Ho går pal ved sida av meg, lar ikkje båndet bli stramt, og snuser lite langs grøftekanten. Sjølv når eg seier "Gå og snus", vil ho ikkje snuse der. Seier eg det når me går ved sjøen, gjer ho det med ein gong, og stramer båndet og gløymer seg ut ofte. Men ikkje ved vegen.

Halen er halvhøg og det ser ut som om ho koser seg. Klikka kjem sjeldnare og sjeldnare, men eg belønner framleis godt når det kjem bil, syklistar, joggerar og ho stanser opp for å tilby kontakt.

Korleis får eg henne til å gå bandet ut, halde det slakt, OG lese avisa?

__________________________

Har sendt mail til Fokus Hundeskole om der er plass til meg på brukshundkurset i mai. Dei var i ein annan verdsdel og skulle sjekke når dei kom tilbake igjen.
Eg vil så gjerne lære meir om spor og teknikk og kor eg skal gå vidare frå det ho har lært!


__________________________


I kveld tok eg henne med bort til lyktestolpen og trente stå under marsj, doggie zen, "feltsøk", og hadde ei vellykka treningsøkt! Ayla var i alle fall sliten og rolig resten av kvelden. I min verden er det alltid ein god ting! :-)

Nå er påska over, og kvardagen starter igjen. Det betyr opp klokka 06:20, så kva i all verden sit eg her og skriv i bloggen for når klokka er halv tolv på natta??? :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar