torsdag, mai 31, 2007

Krysser fingrane...

Det nærmer seg treningslørdag i Grimstad, og først nå kan eg begynne å tenke på å bruke kneet noko særleg. I kveld har eg og Vetle planlagt ein roleg tur på eit par km med begge hundane, og i tilfelle kneet ikkje held så langt, kan Vetle gå heim og hente bilen. Dersom kneet held, kan eg ta ein roleg start på diverse treningar og turar og få komme meg ut litt igjen! Juhu!! (det vil sei.. juhu hvis kneet held)

Ayla har berre fått sporadiske økter med halvplanlagt trening, så det skal bli godt å kome i gong igjen nå etter tre veker med ro. Eg gleder meg spesielt til å gå i gong med skikkelig spor-trening og nyerverva kunnskaper etter kurset!

Desse tre vekene har me trent på: Fellesdekk med avstandsbelønning, stimuluskontroll på sitt (fra stå og fra liggande), bli (doggiezen mens eg kaster godbitar eller ball som ho skal leite opp), fri ved foten (der eg er nøye på plassering og kontakt). Eg kjem ikkje på meir i farten.

1 kommentar:

  1. Så bra! Håper kneet funker og at det blir en knall treningshelg! Gleder meg til å se dere i aksjon igjen:o)
    Forresten så må jeg si meg helt enig i kommentaren til Siv. Vet ikke hvorfor, men det funker helt hundre med avstandsbelønning!

    SvarSlett