tirsdag, mai 01, 2007

Mandagstrening og tirsdagstrening, faktisk. :-)

I går kveld trente me på apport, konsentrasjon, stimuluskontroll, avstandskontroll (sitt) og target (hovudet under hand).




I dag skulle me møtast klokka tolv i Ramsvik, og her heime var det tåke og overskya og kaldt, så eg kledde godt på meg før me drog avgårde. Eg hadde ikkje kome lenger enn sentrum (3,5 km) før det ikkje var ei einaste sky på himmelen, folk gjekk i shorts og singlet, så eg forbanna havdisen igjen.. dette kom til å bli ein vaaaarm dag.




Vel framme viste det seg at der me skulle trene var ein liten fotballbane med høge trær rundt og eit solid gjerde der skyggen ville komme meir og meir i løpet av dagen.




Me skulle trene på å vera i lydighets/utstillingsringen, og hadde med stolar, koner, dommartelt (fotballmål), og hundar som stod langs sidelinja. Eg fekk altså i dag trent på utstilling, tannvisning, ro i bånd, innkalling, folk som speler basketball og mister ballen bort til Ayla, båndtrening, sitt og bli mens eg går fra for å kalle inn, at folk går forbi våre ting uten å vokte...




Det som forbausa meg aller mest i dag, var då eg skulle ha utstillingstrening. Veslemøy var dommar, og eg var til og med åleine i ringen! Nervene låg omtrent utpå meg, og eg var kjempenervøs! Eg gløymte å belønne, og sjå opp av og til for å sjå kor eg sprang henne, og eg var generelt heilt vekke! Utstillinga i Kristiansand i fjor sit jammen godt i!


Etter at me kom heim har Ayla knapt bevegd på seg, og i alle fall ikkje gidda å bjeffe når det har køyrt bilar ute på plassen her. :-)


Ho gjekk ikkje ut av stova då eg øvde på saksofonen eingong!!!


På lørdag er det på igjen med trening på same måten som i dag, men ein annan plass. Me satser på fint vær då også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar