torsdag, mai 10, 2007

Tur og avstandsbelønning

Det har vært veldig travelt dei siste dagane, så det har blitt lite effektiv trening. Vetle har hatt influensa og dermed vore heime dei siste dagane, så hverken Ayla eller Joey har mast om aktivitet utover det dei har fått.



I dag tok eg med meg begge to på ein liten tur, ca tre kvarter. På dei fleste turane våre ender me opp med å gå gjennom tunet til Vistnestunet, og kvar gong eg går gjennom der med Ayla, klikker eg for at ho held kontakt med meg og ikkje spring etter fuglane som går fritt der.



Det har resultert i ein stk rottweiler som venter bak meg gjennom grinda, går roleg gjennom den når eg har kome på andre sida, stiller seg bak meg mens eg lukker att grinda, og som går pal ved sida av meg til me har kommt oss forbi alle fuglane.


Vetle kom i møte oss ved lyktestolpen, og eg kunne ikkje motstå fristelsen å trene innkalling med avstandsbelønning. Fekk Ayla inn i utgangsstilling frivillig, og gjekk bort til Vetle, la ein liten haug med godbitar foran han som han skulle ta foten over dersom Ayla sprang bort uten at eg hadde sagt værsågod.


Ayla i sittande, eg gjekk som sagt frå, og stod og venta. Ho sat så klar som det gjekk an, og då eg ga innkallingskommando, rørte ho seg ikkje. Eg la det på konto for uerfarenhet i denne typen trening, og ga ny innkallingskommando. Ho spratt opp og pilte bort til godbithaugen. Vetle var kjapp til å ta foten over, men Ayla tok seg i det sjølv og sprang bort til meg og sette seg i utgangsstilling. Ho fekk værsågod med ein gong, og sprang bort til haugen. :-)

Eg gjentok dette nokre gonger med diverse variasjonar, og kom til denne konklusjonen:
Innkallingssignal må trenas på intenst, så ho verkeleg skjønar kva eg seier og meiner.
Eg må variere på at nokre gonger blir ho sitjande til eg stiller meg inntil igjen før ho får værsågod, andre gonger må ho heilt inn i utgangsstilling.
Kan eg belønne med drakamp, sjølv om godbithaugen ligg klar? Belønne leikinga med godbithaugen?


____________________________

Lørdag er det sporkurs, endelig, og Vetle fantaserer om at han skal vera med. I alle fall på lørdagen og få inn litt teori fra andre enn meg. :-) Han skal ha eksamen om tre veker, og treng å lese, så han blir tvilsomt med på søndagen også.
Det blir litt spennande å sjå korleis Ayla kjem til å oppføre seg, og korleis eg kjem til å reagere på det. Eg har bestemt meg for at ho skal vise seg frå si beste side, og eg skal vera på pletten og belønne kvar minste ting ho gjer utanom å voktevarslebjeffe på folk. :-) Er ikkje det gode mål, så veit ikkje eg!

3 kommentarer:

  1. Så flinke dere er!!!:o) Det er helt topp å belønne med drakamp. Da kan du kjøre en ny runde direkte eller du kan belønne drakampen med godbithaugen.
    Skjønner at vi må legge oss i hardtrening for å holde følge med dere fremover. Koz dere masse på kurs i helga!:o)

    SvarSlett
  2. Takk for det, Elin! :-) Det er nok ingen fare for at dere skal slite med å holde følge med oss... det er nok heller omvendt.

    God helg og sov godt, holdt jeg på å si.. og gjorde det...

    Lurer på hvorfor jeg skriver bokmål i kommentarene?

    Uansett, god helg! :-)

    SvarSlett
  3. så fliiink du er!
    jeg blir helt inspirert jeg :)
    Takker for medfølene kommentar. Jeg trenger det, neste helg er jo bruks i Trondheim!

    SvarSlett