mandag, oktober 08, 2007

Eg må snart klype meg i armen!


Flott passeringsbilde av Ayla. :-)


Hytta

Månafossen. 92 meter fritt fall.







I helga har Ayla og eg vore på hyttetur. Joey var også med første natta, men Vetle kom og henta han på fredagen. Ho har vore engel heile helga, og på lørdag skulle me gå tur til Månafossen. Det stod i NAF boka at det skulle ta 20-25 minutter å gå dit, og at det til tider var bratt og ulendt. Vel, det var å underdrive VELDIG! I løpet av dei første 550 metrane, hadde me ei stigning på 150 meter! Det er masse, det!

Vel, dersom det nå ringer ei bjelle hos dei som leser bloggen min.. Når eg nevner NAF bok, tur, severdighet... om at det kanskje var andre folk der den dagen... og Ayla sine "issues".. Vel, det er her eg må klype meg i armen. Ikkje eit einaste bjeff heile dagen, og det var ikkje fordi me gjekk der åleine, for det var me så absolutt ikkje! Dei gongene folk skulle passere, enten mot oss eller fordi dei tok oss igjen, gjekk eg litt vekk frå stien der det var mulig. Eit par plasser hadde me bare eit par meter mellom oss og dei passerande.

Eg husker ikkje alle passeringane, men eg trur eg gjekk vekk frå stien kanskje 8-10 gonger, og til saman passerte nok 25-30 folk. Alle aldrar, og ein mann snakka til og med til oss uten at ho reagerte. :-) Kva han sa? "Du har kontroll på bikkja, ser jeg!" Eg smilte og svarte "Ja, eg prøver så godt eg kan." og kjente at eg nok svevde litt opp fra bakken. :-)

Turen tok 3,5 timar, og Ayla var dønn sliten etterpå. :-)


I dag er det mandag, og eg har fått ein ny ting å trene på i dag. Eg har nemlig begynt å få til frivillig dekk under marsj!! OMG!! Ho slenger seg ned, men av og til eit stykke vekk fra meg. I kveld blir kriteriene eg skal klikke for:
* Kjapp neddekk nært meg i sakte framover marsj.
* Kjapp neddekk nært meg i roleg framover marsj.
* Kjapp neddekk nært meg i vanlig framover marsj.
* Kjapp neddekk nært meg i vanlig framover marsj, og at eg går fra. (?)
Eg skal holde på kriteriene, og eg skal tenke 80% regelen. Den eg får med meg som skal sjå på meg skal få den beskjeden at når dei teller at eg klikker 8 av hennar ti forsøk, skal me gå vidare til neste kriterie. EG SKAL FÅ DETTE TIL!!!

Eg må også tenke litt på kva anna eg skal trene på då, sånn at det ikkje blir forvirrande for Ayla.
Eg ser ikkje heilt for meg å trene f.eks sitt i FVF eller at ho skal gå FVF i lenger og lenger strekningar, i og med at eg skal trene på at ho bare skal legge seg midt i FVF.

Tannvisning er ei stund sidan me har trent på nå. Sitte fint mens folk kommer mot oss.

Og fellesdekk? Eller blir det for masse ligging, tru?

Kva med oppsitt etter at eg har klikka for dekk i FVF?

Må tenke litt på det, og så oppdatere 0001Plan

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar