tirsdag, oktober 09, 2007

Mandagstrening, endelig litt system på galskapen!

Satte meg kriterieplan i går:

Dekk under vanlig marsj.
Kjapp neddekk nært meg i sakte framover marsj.
Kjapp neddekk nært meg i roleg framover marsj.
Kjapp neddekk nært meg i vanlig framover marsj.
Kjapp neddekk nært meg i vanlig framover marsj, og at eg går fra
Mål for kvelden: Fem kjappe neddekk nært meg i vanlig framover marsj.


Her nådde eg målet! Juhu!

Vente ved sida av meg når folk kjem til oss.
Sitte i ro når eit menneske kjem veldig rolig mot oss.
Sitte i ro når eit menneske kjem roleg mot oss og prater.
Sitte i ro når eit menneske kjem roleg mot oss og stopper ein meter frå oss og prater med meg.
Sitte i ro når eit menneske kjem roleg mot oss og som forsiktig prøver å lokke på Ayla.
Mål for kvelden: Sitte i ro når eit menneske kjem roleg bort mot oss og som forsiktig prøver å lokke på Ayla.

Her kom eg så langt som til å sitte i ro når eit menneske (fullstendig framand!!) kjem roleg mot oss og stopper ein meter frå oss og prater med meg. Veldig fornøyd med det!
Neste mandag vil eg forsøke å få ein av dei ho kjenner til å lokke henne ut av stilling, og så gradvis gjer det vanskeligare og vanskeligare for henne å sitje i ro.



Innkalling
Komme kjapt inn i KORREKT utgangsstilling fem gonger på rad fra like foran meg.
Komme kjapt inn i korrekt utgangsstilling fra ein halvmeters avstand.
Komme kjapt inn i korrekt utgangsstilling fra ein meters avstand.
Komme kjapt inn i korrekt utgangsstilling fra to meters avstand.
Mål for kvelden: Komme kjapt inn i korrekt utgangsstilling fem gonger på rad fra to meters avstand.

Her kom eg ikkje langt i det heile tatt. Ho setter seg skeivt, før ho justerer seg til ho sit beint. Eg trur kanskje det har blitt ein kjede av det. Ein kjedeleg kjede. Åe!! Eg skal derfor høgne verdien på belønninga, og vera gnien på kva eg klikker for. Jepp, det var ei god løysing! :-)


Ellers var ho usedvanlig engel og gull denne kvelden! Bare happy-bappy, og det passerte litt folk forbi oss mens me stod og trente, uten at ho brydde seg. Eg trente til og med med bandet hengande laus etter henne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar