mandag, oktober 29, 2007

Utfordring med vri.

Ellen Beate utfordra meg til dette:



REGLER för utmaningen lyder som följer:Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv och samtidigt ange reglerna för leken på sin hemsida. Sedan väljer man 6 nya hundar och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver personen en kommentar i de utmanades gästbok för att de ska fnatta in och läsa på ens egen hemsida för mer information.
Oki, då kör vi...




Sidan eg har ein merkeleg aversjon mot å skrive på Ayla sine vegne, blir det EG som skriv om Ayla, i stadenfor at ho skriv om seg sjølv.

Dessuten sender eg ikkje utfordringa vidare. Eg er såååå kjip!!! :-)



Here goes.



1. Ayla er veldig glad i jord, og eter gjerne til ho blir mett om ho ikkje blir stansa.

2. Ayla er overbevist om at ho er det som styrer på Vistnes. Alle andre er gjester (dei ho har helst på før), eller inntrengerar (alle, heilt til ho får slått fast om ho har helst på dei før eller ikkje).

3. Ayla liker vera med på sykkeltur.

4. Rå sjømat er litt ekkelt, men det går fint an å svelge det heilt.

5. Det fins nesten ingenting i denne verda som er kjekkare enn å få beskjeden "Lukk" (gjelder kjøkkendøra inne).

6. Ayla likte aldeles ikkje å bli kost med då ho var lita. Nå tigger ho om kos. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar