tirsdag, oktober 02, 2007

Må ta meg samen på mandagstreningane!!!

Etter nok ei rotete mandagstrening sat eg og irriterte meg grøn på veg heim i bilen i går kveld. At eg ikkje skal klare å førebu meg betre enn eg gjer! Fanken, altså!

Eg kjem jo ingen veg når eg tar det som det kjem gong etter gong etter gong! Kriterier fyk opp og ned som jojoar, og me beveger oss ikkje frå flekken!
Derfor har eg bestemt meg for at eg skal lage kriterieplan før neste mandag. FOR å ikkje gape over for mykje, skal eg velje med tre øvelsar der me skal ha tydeleg framgong etter neste mandagstrening, for dette her held ikkje lenger! Eg MÅ skjerpe meg!

Stakkars Ayla!


Når det er sagt, er eg veldig fornøyd med koss Ayla reagerte på at der var ny hund på trening i går. Ho bjeffa ikkje då Kari-Kari kom heller, og det er vel første gong DET har skjedd! OG me har for alvor innført "Skal du gå og hilse?" når me trener i nærheten av folk. I går gjorde eg slik: Utstyrte figurant (May Kristin, begge Bentene og Solfrid. Etter tur, altså) med eit par godbitar, og så ba eg Ayla komme i utgangsstilling. HO sat og sat og fekk klikk etter klikk, og så spurde eg henne om ho ville gå og hilse. Ho pilte bort til personen, og fekk snuse. Gjentok å komme i utgangsstilling, og så spørsmålet på nytt, og denne gongen fekk ho godbit. Tredje gongen blei ho klappa. Neste gong eg trener på dette, skal eg bytte på rekkefølgen på dei tre variantane: Ingenting skjer, ho får godbit, og ho blir klappa. Eg vil også variere på at personen kjem opp til oss mens me trener, eller at me kjem bort til personen og eg ber henne sitte i ro.

Det blir jo på ein måte litt slik Kari-Anne trener med Heidi her og nederst her.

Plan for neste mandag kjem i dette innlegget: 001 Plan

1 kommentar:

  1. Du får sagt det du, Kari Anne;-) Dette er jo akkurat som om jeg skulle skrevet det selv! Nå skal jeg jammen være hermegås og se å få skrevet ned en prioriteringsliste jeg også. Skal på trenersamling igjen neste onsdag, så må ha noe å jobbe målrettet mot frem til da. Takk for påminnelsen ;-)

    SvarSlett