tirsdag, oktober 16, 2007

Fantastisk tur med Ellen Beate og Kira! :-)

EB skulle låne litt litteratur og DVDar, så me avtalte å treffes ved Vistnestunet og ta ein liten tur med hundane. Første halvdel gjekk begge i band, og det blei ikkje bråk eller styr. Då me kom ned til drivhuset, slapp eg Ayla laus, og ho sprang rundt og koste seg uten å stikke bort til Kira for å kødde :-)

Då Kira også fekk springe laus heiv ho seg ned i leikebukk, og dermed var leken i gong. Ayla svarte momentant på invitasjonen, og dei sprang og koste seg!

Me blei enige om at me ville gå den lengste runden på ca 2,7 km, og då måtte tøttene i band igjen. Me kalte inn, og dei kom som to kuler til sine respektive stolte "mødre"! Juhu!

Ved sjøen slapp me dei igjen, og dei fant ut kor dei hadde kvarandre. Ayla la veldig opp til at Kira skulle egle henne, og då Ayla ikkje syns det var kjekt lenger, kom det ein kort beskjed, og så var ting i sin skjønnaste orden igjen. Med andre ord; to språksikre unge tisper!

Eg må innrømme at eg var halvkald for at Ayla skulle svare til mine fordommar og nærmast pryle Kira. Ho har jo hatt tendensar til å bølle med yngre hundar, og Kira er jo nåken mnd yngre. Men det gjekk bare heilt gullfint!

Været var typisk Vistnesvær, med sterk vind, men heldigvis ikkje regn. Det blei mørkt før me kom tilbake, men FOR EIN FANTASTISK TUR!! Som balsam for sjela!! :-)

1 kommentar:

  1. Jeg er særdeles enig i både de siste to setningene dine samt resten av innlegget! ;)
    Ville bare stikke innom for å si at jeg har storkost meg med Sdao-dvd'en (det jeg har rukket å se til nå), har såvidt begynt på Fido'en, også. Er veldig begeistret for "stilen" i begge" :)
    Drar østover i morgen tidlig ("tidlig" på "Ellensk"!), og kommer på trening på mandag hvis jeg orker etter helgen"!
    God helg til dere, kos på gullet fra meg! EB

    SvarSlett