lørdag, september 25, 2010

Litt lørdagstrening

 

I dag mota eg oss opp og tok ein tur til Vennesla Hundeklubb sitt treningsområde. Eg har blitt forteld at det sjeldan er folk på banen i helgene, så då vågde eg meg ned dit med begge hundane OG Vetle. Målet for besøket var å la Ayla få snuse litt rundt banen mens eg og Emil fekk trent bittelitt på FVF og innkalling.

Målet blei nådd og vel så det, eg fekk til og med sneke inn litt DoggieZen på favorittleken, og DET var stort for Emil!

Ayla har knapt nok vore ute blant folk i det siste, så eg var litt halvkald for at ho skulle reagere på dei tre menneska som stod ved bilane då me kom. Ho gadd knapt nok å ense dei eingong! :-)

Dette skal me gjer meir av!!!

 

  DSC08879
Ayla ligger i DEKK OG BLI, eg har gått fra, satt Emil i SITT OG BLI, og skal gå tilbake til Ayla.


DSC08889
Ayla står igjen i STÅ UNDER MARSJ, mens Emil blir med vidare :-)


DSC08901
Begge sitter igjen i SITT OG BLI.


DSC08910
Skjønnasane mine!!


DSC08914
Dei lar seg ikkje lure av lokkinga mi


DSC08926
Ayla den Vakre.


DSC08927
Ja, slik ser treningsbanen til Vennesla Hundeklubb


DSC08932 
Vetle skal eigentleg ta med seg hundane ned til starten av banen for litt innkallingstrening, men Emil vil rett bort til meg med ein gong.


DSC08933
Litt innkallingstrening med Emil.


DSC08867b
Utsikta frå stovevinduet i dag. Heilt spesielt lys, og fantastiske fargar!

6 kommentarer:

  1. Så fine hunder du har Kari Anne :-)
    Og utsikten fra huset dokkers e jo bare fantastisk!!!

    SvarSlett
  2. Takk for det :-)
    Nå går eg og håper at det skal legge seg is på tjernet, sånn at eg kan gå litt på skøyter i vinter.. DET hadde vore kjekt! :-)

    SvarSlett
  3. Så fin ny design på siden din! Og du liker utfordringer - to hunder i trening på en gang. Og flinke var de og. Kjekt at det var anledning for Ayla å komme seg ut litt og, og at hun klarer. Nydelig det vannet dere har! Du har jo tatt bilder ved ulike stemninger - må gi ro i sjela.

    SvarSlett
  4. Takk for det, Gerd Marit :-) Ein må jo fornye seg ein gong i blant, og det er lenge sidan eg gjorde endringar på bloggen nå.

    Ja, tjernet ser jo ikkje veldig annleis ut frå dag til dag, men av og til er det så snodig lys her, og så tenke eg at det kan vær kjekt med bilder av det same motivet fra ulike årstider, og ein gong må eg jo begynne ;-)

    SvarSlett
  5. Imponerende to hunder på en gang, synes det holder med et villdyr av gangen jeg da, hehe..
    Flink du er!

    SvarSlett
  6. Evy,

    Ja et VILLDYR av gangen er nok nok, men to sånne flinkasar som Emil og Ayla går heilt fint :-)

    SvarSlett