mandag, august 14, 2006

Freestylekurs

Fredag 11. august reiste eg og Ayla nedover mot Arendal åleine. Me skulle overnatte på grendahuset, heilt åleine, så eg hadde med reisetv, bøker, mp3-spelar og litt sånne ting. Halvveis på turen blei planane forandra, og eg låste meg inn i svigermor Tove sin tome leilighet rett før ni på kvelden.
Ayla roa seg kjapt den natta.

Me var sju vanlige deltakarar og tre observatørar. Kurset var kjekt og lærerikt, med flinke instruktørar.
Eg trur nok eg heller ville vore observatør om eg hadde visst at det ville bli såpass lite bruk av hundane.

Ingen bjeffing i bilen når folk gjekk forbi, men siste dagen bjeffa ho på nokre mannfolk som kom gåande ut frå grendahuset.

Då eg kom heim på søndagen, så skulle eg bare prøve åttetall mellom beina med Joey, og jammen gjorde han det ikkje!!! Så nå kan han åttetall, slalåm, perfekt fri ved foten, snurr og bukk! Kanskje eg skulle satt saman eit lite program med han? I allefall prøve?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar