søndag, august 27, 2006

Tredje klikkertrenerhelg. Lørdag.

I heile dag har me kun vore ute og trent.. Eg begynte med sitt og bli, og kunne til slutt gå halvannen meter i fra. Eg hadde god kontakt ho brydde seg ingenting om dei andre deltakarane. Ho tok faktisk kontakt med dei andre, og var roleg og fin. Det var godt å sjå..

Så trente eg på hold fast. Det har eg unngått heilt sidan forrige trenerhelg.
Ehm.. Det er ikkje så mykje å seia om akkurat det anna enn at eg må trene systematisk på det. Eg vil jo bestå kurset! Og då må grunnferdighetene vera i boks.

Me byrja å legge på kommando på sitt, men eg måtte få vekk at ho løfter på eine framfoten når ho set seg. Det gjekk i grunnen greit å pirke på det, og det var svært interessant å faktisk sjå at å setje eit visst kriterie og halde seg til det går an med henne. Eg haldt på med det og ro-trening resten av dagen.

Heilt på slutten av dagen hadde me ein fellesdekk. Me stod alle saman på ei linje, og trente dekk og bli på dei nivåa hundane var på. Dette var første gongen eg trente på å ha henne liggande mens eg gjekk fra, men kunne ganske raskt gå 2,5 m ifra.

Etter kurset handla eg inn til eigenprodusert sampi oppskrift som eg skulle lage på kvelden, og så køyrde eg heim til tomt hus. Vetle og Tove var i Risør hos mormor til Vetle.

Å trene meir på:
* hold fast
* reine sittar
* bli liggande og bli sittande
* target

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar