onsdag, november 08, 2006

Generalisering på høgt plan (?)

Tok med meg Ayla og pølser og XXLballen og kjørte opp til parkeringsplassen ved fotballbanen. Eg tenkte at det ville vera forstyrrelsar nok til at det ville bli vanskelig å få kontakt, men det gjekk faktisk veldig bra.

Etter å ha lest Thomas sin artikkel i siste Canis, begynner eg nå alltid med utgangsstilling når eg begynner å trene. Eg begynner med å stille meg ved sida av henne og klikker for at ho ser på meg. Så går eg 90 grader til min høgre, og ho følger på og setter seg beint. Deretter skal ho komme fra 180 grader og sette seg beint, og etter det igjen tar eg fire-fem startar. Det vil seie at eg klikker akkurat i det eg starter å gå, og ho held kontakten.
Til slutt tar eg et par venstrevendingar.

I går holdt to-tre ungar på med ball 30-40 meter lenger vekke på parkeringsplassen der, og dei var ho bittelitt opptatt av ei lita stund.

Ellers gjekk det folk til bilane mens me trente, og det køyrde bussar og bilar på veien bare et par meter frå oss. Ho brydde seg ingenting. :-)

Etter 20 minutter med samanhengande (!) trening der, køyrde me opp i sentrum og fant ein liten parkeringsplass der. Nå og då kom det enkeltmennesker som passerte på litt avstand, og det kom også eit par hundar, syklistar, mopedistar og ein mann med gåstol.
Ho kikka berre på dei, og så konsentrerte ho seg om meg igjen.

Der oppe belønna eg stort sett med ball og pipedyr, og KVAR EINASTE GONG kom ho tilbake til meg med det! På ein ukjent plass!! Pipedyret var det litt plunder med når ho hadde lagt sin elsk på det, men då gjorde eg slik at ho kom til meg med det, eg fekk det, og heiv det til henne igjen. To-tre gonger før ho måtte jobbe for det, og så hive to-tre gonger igjen.
Ho gjekk stort sett laus med bandet hengande etter henne, men når det kom folk, plukka eg det opp mest for syns skuld.

Veldig fornøyd med kvelden, altså! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar