onsdag, november 22, 2006

Kontaktkontrakten

Eg driv og les Kontaktkontrakten av Eva Bodfält akkurat nå. Etterpå har eg tenkt å hive meg over Hundens Beste Venn av Rune Fjellanger, Per Jostein Matre og Rita Kylling. Eg har også bestilt Culture Clash av Jean Donaldson og venter på den i posten.

MEN, Kontaktkontrakten. I følge den har eg gjort mykje rett i min søken på å få Ayla fokusert på meg, men eg har også fått mange tips til andre treningsmåtar, belønningsmetodar o.s.v.

For eksempel så skal eg begynne å lære avstandsbelønning på Bodfält sin måte. Eg har variert når eg klikker etter at Ayla har reagert på navnet sitt i innkallingstrening, men ho kommer alltid bort til meg for å få belønning. Eg skal begynne å belønne rett etter klikket når ho har reagert med å stoppe med det ho gjer for å komme til meg. Altså, eg seier navnet hennar, ho hiver seg rundt og skal springe til meg, eg klikker og DER kjem ballen med ein gong.

Det står også masse om sladretrening, og me ER på rett veg, uansett kva visse andre måtte meine. Me skal bare begynne å vera endå meir konsekvente.

Absolutt ei bok å anbefale!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar