onsdag, november 15, 2006

Å lukke og åpne døra.

Tidlegare har eg lært Ayla å lukke kjøkkendøra. I kveld lærte ho å åpne den også! Og det tok maks femten minutter!


Først klikka eg for at ho tok knuten i munnen mens eg holdt den, og så fant Ayla ut at det var mykje enklare for henne å bite i tauen oppforbi. (Knuten heiter forresten Apehånd og den har eg lært meg å lage!!)

Når ho tok den konsekvent i munnen, holdt eg litt igjen, og klikka når ho beit saman.
Så drog eg litt i den før eg klikka, og så holdt eg i ro. "Ikkje noko klikk? Neivel, hvis EG drar litt i tauet, da?" Då klikka eg og ga tre godbitar. Derifrå drog ho i den kvar gong. Eg merka også heis-syndromet her når eg ikkje klikka for same dra-hardhet som tidlegare. Ho drog hardare og hardare for kvar gong fordi eg ikkje klikka på same punktet to gonger etter kvarandre. Eg kunne nok risikert at ho ga opp, men eg auka tydeligvis kriteriene heilt passe her.

Så drog ho meir intenst, og så festa eg den på døra, og då tok ho han i munnen med ein gong og drog forsiktig. Eg klikka med ein gong då.







Ho tar ting så kjapt at eg er heilt imponert!! Enten det, eller så er det eg som er flink med klikkertrening. Ein av delene. Kanskje ein kombinasjon? Det er lov å sei sjølv at ein er flink, vel? :-)








______________________________


Å lukke døra.

Her har eg gitt kommando "Lukk"





Ayla skyver døra med snuten.





Eigentleg treng ho berre to tre puff, og så er døra lukka.




"Var det godt nok, eller?"




"Ikkje det, nei. Eg får vel lukke heilt inntil denne gongen også"

2 kommentarer:

  1. Kanonstilig at du har fått Ayla te å åpne døra også. Her e det jo et hekkan med at Swejsan hoppe opp på dørene og åpne de sjøl. Ein gong hadde han gjort det med ytterdøra!! UUUps...

    SvarSlett
  2. Det er du som er en suveren klikkertrener!

    SvarSlett