tirsdag, november 07, 2006

Trening i organiserte former.

For:
* Fleire å trene saman med
* Ny input
* Haugevis med muligheter for å snike inn litt adferdstrening
* Ein gong i veka.
* Bare klikking, ikkje kjefting og banking og kjipe ting.


Mot:
* Dyrt.
* Begrensa mulighet til å bestemme egentrening
* Kun lydighetsretta
* "Tvungen" til å ta i mot råd ang. problemer ein har jobba med over lenger tid og som går tvert i mot det ein har høyrt tidlegare.


Vel, eg kan jo bare jobba utelukkande med lydighetsting, og ikkje ta med adferdsjobbinga der. Men vil eg meine at det er verdt det? Og vil eg klare det?

Adferdstreninga er jo SÅ viktig for oss, og det ville vore ein så gylden mulighet... Eg vett ikkje...
Det var jo kjekt også, men eg skjønte liksom ikkje alt. Kvifor sende hunden over hinderet når den under tvil kom til å setje seg på musematta? Kvifor ikkje gå tilbake i kjeden, og trene på å setje seg på musematta, og SÅ sende hunden over hinderet etterpå?

Når hunden spring og snuser, og instruktøren står og ser på, kvifor går då hundeigaren og henter hunden og så sender hunden over hinderet ein gong til?

Visse ting er berre over mi fatteevne, tydeligvis.

Når eg kan så lite om baklengskjeding og ikkje har kommt så veldig langt på veg sjølv, så syns eg det er vanskelig å skjøna opplegget. Kanskje eg tar heilt feil, kanskje ikkje.

Og så lurer eg på kvifor, når eg SA at Ayla bjeffer på folk som kjem bort til oss, kvifor komme bort allikevel? Og når eg ber om at dei må gå vekk, kvifor gjer dei det ikkje då?
Det gjekk jo bra igjen etterpå, og ho ville bort og få godbitar og trene target på folk og allslags, men eg vil jo at ho ikkje skal bjeffe i det heile tatt. Det kunne gått om han bare hadde gjort som eg sa.

"Det at du holder tuba foran munnen hennes når eg komme bort er bare med på å gjer det heile endå meir skummelt"
"Dei metodane er bare tull, me gjer ikkje sånt her."
"Nei, sånne dumme ting har aldri EG gjort."
"Eg har holdt på med klikker sia lenge før Morten og Cecilie, faktisk",

Eg veit ikkje kva eg skal bestemme meg for. Eg veit rett og slett ikkje. Nokre folk stemmer bare ikkje kjemien med.. sånn er det bare... eg er ikkje spesielt glad i følelsen av å vera dum, heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar