onsdag, oktober 25, 2006

Ayla er lynkjapp, altså!

Det blei ingen langtur i går, og heller ikkje særleg med trening, men fekk tatt nokre dekk i front og oppsitt i front (sleit litt med oppsitt når eg skulle vise grunnferdigheter, men nå kjem dei sjølvsagt som perler på snor).

Dette var like før kveldsmåltidet, borte ved parkeringsplassen til Vistnestunet, og eg brukte frolic og tørre leverbitar. Farten ho viste meg i går, var raskare enn eg nokon gong har fått til med frosken som forsterkar, eingong! Ho berre smalt i dekk, og heiv seg opp i sittopp! For å halde tempoet oppe, var også EG svært rask i bevegelsane når eg skulle gi henne godbiten, og når eg reiste meg opp igjen. Det såg ut til å hjelpe ein god del!

Prøvde litt venstrevendingar både under marsj og i holdt, og ho har verkeleg forstått at ho skal halde seg ved mi venstre side. Me er rett og slett i ferd med å få ein "killer" fri ved foten!


-----------------



I dag morges fekk eg ein haug med like kjappe dekk og sittopp frå utgangsstilling, og eg er VELDIG fornøyd med dette, altså!
Eg skal begynne å generalisere endå meir på utgangsstilling, og fri ved foten, og begynne å auke kriteriene på begge deler. Ho er klar for det nå.

Eg trur også eg kan begynne å legge på kommando DEKK på dei lynkjappe dekkane, for Legg Deg skal vera når me skal vera i ro og inne og sånt.

Juhu, altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar