torsdag, oktober 19, 2006

Eg trur eg har bestemt meg...

Eg trur eg har bestemt meg for å skriva litt mindre nynorsk-nynorsk, og heller litt meir likt dialekten min.


I kveld MÅ eg rydde utor bilen og få inn buret til Ayla. Eg MÅ pakke! Og i morgon skal eg berre jobbe halv dag, så eg får kome meg avgarde tidlegare enn vanleg. Tenkte eg skulle legge eit spor før eg dreg på jobb i morgon tidleg, og så kan Ayla gå det når eg kjem heim ved tolvtida. Eit fire timar gamalt spor bør vera rein skuring, skulle eg tru..

Dette ville då bli slik med den nye skrivemåten:

I kveld MÅ eg rydde utor bilen og få inn buret til Ayla. Eg MÅ pakke! Og i morgon skal eg bare jobbe halv dag, så eg får kommt meg avgårde tidligare enn vanleg. Tenkte eg skulle legga eit spor før eg drar på jobb, så kan Ayla gå det når eg kommer heim i tolvtida. Eit fire timar gammalt spor bør vær rein skuring, skulle eg tru...

2 kommentarer:

  1. Vil bare ønske deg lykke til i helgen!! Det går kjempebra, det er jeg helt sikker på :)

    SvarSlett