lørdag, oktober 21, 2006

Lørdag. Fjerde og siste klikkertrenerhelg.

Ayla har vært heilt fantastisk idag! *smelt*

Me begynte dagen med å skulle vise grunnferdigheter. Ho var sånn halvveis med, men det kom seg veldig då me flytta oss over på asfalten. Då kom den eine ferdigheten etter den andre, og kontakten var knallbra!

Ein lang pause for Ayla, men sjølvsagt ikkje for meg. Før me gjekk inn, fant eg ut at det ikkje bare var dei grøne me skulle kunne, men ALLE! Iiiik!

Me gjekk gjennom teori om baklengskjeding og hadde lunsj før me gjekk ut for å sette teori ut i praksis.. Eg rakk ikkje å prøve så mykje før eg skulle vise dei siste grunnferdigetene. Då me skulle vise hopp, stod ho og tilbydde Hedvig både det eine og det andre, alle syns ho var veldig søt. Slik tolka EG smila og latteren i allefall. :-)

Etter endt kursdag spanderte Elin pizza på alle samen på Dolly, og ikkje før over halv åtte drog eg derifra som ein av dei siste.

For den som lurer... Me bestod både skriftlig og praktisk eksamen! Juhu! :-)

Ayla fekk ein god tur, og så satte eg meg i sofaen for å slappe av litt. Etter eit kvarter kom Tove heim, og Ayla bjeffa ein gong og sprang til verandadøra mens ho busta godt og knurra. Så kom Tove inn stovedøra og Ayla avreagerte med ein gong og blei kjempeglad! Eg gav henne ein dings å ha i munnen, og det såg faktisk ut til å roe henne veldig. :-)

Nå er klokka halv elleve og me har lagt oss. Mobilblogging er ein kjekk ting. :-)

1 kommentar:

  1. Gratulere med bestått eksamen!!!!!
    Hadde blitt overrasket viss dere ikke bestod jeg ;)
    Vi var på match show idag og Shaylee kom på 3. plass! Hun har gått fra å ha "ring-skrekk" ril å ble den show hunden! Så gøy når man ser det går fremover ikke sant :)

    SvarSlett