onsdag, oktober 25, 2006

Stille før stormen

Gjekk åleine med hundane i kveld, og avtalte med Vetle at han skulle gå og gøyme seg ein plass på ruta. Då eg hadde kommt halvveis, ringte eg og sa at han kunne gjera seg klar.

Me hadde ein av dei sjeldne dagane heilt utan vind i går, så ho ville ikkje få han på overvær.

Då me kom ned dit, fekk eg Vetle til å lage lyd, og Ayla sprang rett ut. Et stykke. Der stod ho lenge. Så kom ho tilbake til meg. Eg gjekk på, og ho sprang ut igjen. Et stykke. Så ba eg Vetle lage ein høg lys lyd, men han måtte kremte først, og då høyrde jo Ayla kven det var. Ho sprang mot han igjen (det høyres ut som om avstandane er store, men det var ca 65 meter frå oss til Vetle då me starta). Ho stansa igjen, og stod og grynteboffa litt, før ho gjekk fram til han og fekk julaften og bursdag på ein gong med å stikk snuten nedi godbitposen og forsyne seg sjølv. :-)

Etterpå sendte eg Vetle lenger opp mens eg og hundane gjekk ned til vegen igjen.

Då Vetle var på plass, sendte eg Ayla ut med påvirkning igjen. Klapp denne gongen, og ho sprang rett ut til han. Han hadde gløymt å få godbitar, så eg ville IKKJE slutte med denne.

Neste gong sendte eg henne ut med påvirkning igjen, og då sprang ho i fullt firsprang rett ut til han. Der ga me oss.

Hundane sprang laus resten av turen. :-)

Kvelden var nydeleg, vindstille og mild. Det var overskya, og med nokre svært få regndropar i lufta. Det er meldt sterk vind og haugevis med regn i morgon, så det var nok stille før stormen.



Dette skal eg på på fredag!! Gleder meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar