fredag, oktober 27, 2006

Kjapp tur på Bråstein før foredrag.

Då me ankom Bråstein og eg tok Ayla ut av bilen, var busten oppe med ein gong. Halen var låg, og ting var generelt ekkelt.

Me begynte å gå innover, og der hadde dei begynt eit slags gravearbeid langs grøftene, og busta ville ikkje ned. Eg tok henne i band, og då hjalp det seg.

Første hunden me møtte i dag, var svær og hårete og eg husker aldri kva rasen heiter.
Den var veldig innpåsliten, og eg hjalp henne ut av situasjonen med å gå innover ein skogssti og sei: "Her er eg" Då kom ho og stod ved sida av meg til den andre hadde gått vekk.

Dei neste gjekk det litt greiare med, men den generelle trende i dag var faktisk at ho heller ville bort og helse på folka, og då helst mannfolka, enn hundane! :-)
Det var ein schæfer som var kjekk, men han hadde visst dårleg tid.

Turen varte bare ein halv time, så måtte me køyre for å nå foredraget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar