søndag, mai 21, 2006

21. mai. Trening på Klepp

Henta Olaug halv elleve, og var på Klepp elleve.

Då var Anne Karin allereie komen, mens Brita hadde forsove seg og ville bli ein halvtime forseinka.
Swejsan og Aro trente møtesituasjon, og Swejsan likte VELDIG godt leverpostei på tube! Alle møtetreningane til Olaug og Swejsan gjekk etter boka i dag! Juhuu!!

Sjølv trente eg på innkalling, sitt under baklengs marsj, dekk, og så prøvde eg meg på dekk på avstand, men det var totalt fullstendig mislykka.
Sitt-treninga gjorde eg noko eg ikkje har prøvd før, nemleg å belønne kvar femte eller sjette sitt med leik. Det gjorde at ho sette seg særs raskt, og eg hadde god kontakt heile tida.

Me gjorde oss ferdige cirka klokka halv fire, og då me kom heim, trente me litt på "sjå på kyrne uten å støkke dei". Eg prøvde også avstandsdekk ved flagstanga, og det funka!! Eg kunne gå ein meter fra, og ho dekka!!

På kveldsluften trente eg litt avstandsdekk igjen, og kunne gå tre meter fra på slutten! Ho var fokusert på meg, og visste godt kva ho skulle gjera!

______________________________

Elles har Ayla byrja å vokte veldig nå. Ho reagerer på alt av lydar utføre døra, OG på ringeklokka. Og i går sette me Joey i bilen, og så stod Vetle og ringte på i eit kvarter. Me får gjenta det idag igjen, og sjå korleis det går. Ho roa seg delvis til slutt, men i kveld skal me gi oss med ein gong ho IKKJE bjeffer når klokka ringer.

______________________________

Og så har eg glømt å trene på sitt opp fra dekk! Ellers har eg vore innom alle grunnferdigheten og kome eit godt stykke på dei aller fleste.
Kunne eg berre klare å få vekk dette voktargreiene hennar... Det må jo gå an?

2 kommentarer:

  1. Monday 22 May 2006 - 01:44PM (PDT)

    du kan alt!det er bare å forsette å trene som du gjør.Tilslutt kan ringeklokka bli et signal om å legge seg ned ,i buret osv.hold meg oppdatert :)
    siv

    SvarSlett
  2. Takk for gode ord, Siv :-) OG godt tips ;-)

    Har funnet litt tips om hvordan begynne å trene på "INN I BURET" når ringeklokka ringer. Skal holde deg oppdatert, ja.. trenger ikke frykte noe annet ;-)

    Kari Anne.

    SvarSlett