mandag, mai 29, 2006

29.mai 2006

Fredag blei det ikkje så mykje trening. Me var framleis slitne etter dagen i forvegen.

Begynte å bytte leker inne, og dette såg ut til å verkeleg gå kjapt inn hos Ayla... heilt til me skulle prøve ute. Bye bye Ayla og pipeleken...
På kvelden drog eg til Olaug og var der til klokka elleve.

Lørdag skulle me vært på utstilling i Haugesund, men reiste ikkje opp. Vetle skulle på kurs heile dagen, og var også på kurs heile fredagskvelden.
Det blei litt sitte-trening her heime i stadenfor. Trente også litt byttetrening, og kunne gå fra to leker til ei som ho henta, og så drog me litt, og så haldt eg den i ro og kasta den igjen når ho slapp, og så kom ho springande tilbake med den for å dra litt meir... Heilt til me prøvde ute igjen.. Bye bye Ayla og pipeleken.. Argh!!

(Argh til meg sjølv at eg ikkje kan lære å IKKJE gå så fort fram!!!)

Søndag drog eg til Olaug og hadde med meg Ayla. Me tok med oss jentene og Swejsan og Ayla og gjekk ein tur rundt i byggefeltet der. Ayla og Swejsan går veldig godt i lag på tur og sånt.
Trente båndtrening og kontakt.

I dag er det mandag, og litt under tre veker til neste kurshelg.
Dette må eg trene meir på:

* Holde fast (må opp i ti sekunder + komme mot meg med apporten)
* Sitt (i ro etter klikket og ikkje hoppe fram etter godbiten)
* Stå (tilbyr ikkje stå per i dag, bare sitt og dekk)
* Utgangsstilling (marerittet mitt!!! Blæh!!)
* Hoppe over hinder (har prøvd litt mellom meg og Vetle og det har gått greit)
* Sitt Opp (koss skal eg hindre at ho spretter rett opp igjen når eg skal trene dekk?)
* Bli (skal følge Lydighetstrening i Teori og Praksis si oppskrift på dette.)
* Komme inn med pipedingsen og ikkje ligge og tygge på den utenfor rekkevidde.

Dette skal nok gå som ein drøm.. eller mareritt.. alt etter som...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar