lørdag, mai 13, 2006

Lørdag 13. mai. Eg og Ayla på tur.

Tok med meg Ayla og kjørte avgårde rett før tolv. Planen var å dra til Lager Zoo og få bytta selen, så nedom ein eks-kollega for å trene litt "fremmed-trening", og så skulle me finne ein benk å setja oss på.

Fremmed-trening gjekk sånn passe. Eg gjekk nok for fort fram, og la det på minnet at eg skulle gå seinare fram neste gong.
Etterpå drog me til Vaulen og gjekk ein liten runde. Traff mest ikkje folk, men det var greit nok. Me skulle ned til sentrum av Stavanger etterpå, så det var like greit å få bygge opp til det.

Vel nede i Stavanger parkerte med på taket på Jernbanen og gjekk ned dei bratte trappene. Eg holdt henne i selen, for ho er ikkje så vant til trapper endå.
Me gjekk i rusletempo rundt Breiavatnet, og der var masse folk der denne varme maidagen. Ho viser ingen teikn til å reagere på noko når me går slike turar.

Klokka var halv fem då me var heime att.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar