tirsdag, mai 23, 2006

23. mai På kvelden

Gjekk ein liten runde med begge hundane, og syns det går greiare og greiare å ha med begge to. Joey går i sin egen lille hannhund-verden, og Ayla kikker etter meg heile tida. I dag gjekk me i bånd heile turen, og nesten på slutten stod der ein flat i laaaangt bånd ved eit hus. Denne kom springande mot oss mens han bjeffa, og då svarte jo sjølvsagt Joey.

Det er aller første gongen at begge har vore med og me har truffe hund. Eg var redd for at Ayla skulle stemme i, men det gjorde ho ikkje. Ho berre stod og var særdeles interessert i det som gjekk føre seg.

Vel heime hadde eg masse godbitar igjen fra turen, og trente hold fast i stova. Ho holdt eit svært plastikklokk, ein tusj, blyant, penn og ein støvkost! Ja, ikkje samtidig, altså...
Eg ga meg når ho hadde holdt mellom 3-5 sekunder.

Me begynte ringeklokke-trening i kveld for fullt! Joey var også inne denne gong, og han boffa jo til den store gullmedaljen, men for kvar gong ringelyden kom, fekk dei kvar sin pølsebit. Joey tok det faktisk fortare enn Ayla. Når ho slappa av med ringelyden, begynte eg å hive godbiten hennes inn i buret når kvart ring kom. Me hadde ein sesjon på ca. fem minutter.
Skal gjenta det idag igjen.

Når arbeidsdagen er slutt onsdag, har eg fri heilt til mandag! Det betyr fire dagar der klokka ikkje ringer 06:20!! Juhuu!!!! Og det betyr også at det blir masse masse tid til trening! Dobbelt-juhuu!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar