søndag, mai 14, 2006

Søndag 14. mai. Klepp


Var framme klokka fem over elleve, og då var Anne Karin allereie komen. Stian lot vente på seg, så me stod og prata litt før han kom. Då trente me først Doggie-Zen med Aro, og så var det Ayla sin tur med Fremmed-trening.

Eg ba Stian stå eit godt stykke vekke, med godbitar i kvar hand, og så skulle han ikkje sjå på oss. Anne Karin filma.
Tok ut Ayla og klikka henne bort til me stod fire-fem meter frå Stian, som forøvrig fungerte perfekt som hjelpar. Då la eg vekk klikkeren og berre leverte pølsebitar. Me gjekk laaangsomt nærmare, og då me var eit par meter ifrå, ba eg Stian miste litt godbitar fra handa. Då Ayla såg dette, sprang ho bort og åt godbitane frå bakken, og så var ho oppe i handa til Stian og snuste der. Då fekk ho alt som var i den handa.

Så gjekk me i bilen med henne.

Dette gjentok me til saman tre gonger. Dei to siste gongene klappa han henne mens ho åt godbitar av hånda hans.

Dette vil eg prøve på med Arnfinn også til veka.

Me var også inne på kvalpeskue ein tur og kikka, og såg mens Brita gjekk i ringen med Sessa.

For Ayla sin del bestod treninga i dag av:
Fremmed-trening
Innkalling
Miljøtrening
Være samen med andre og slappe av uten å bølle med Shaylee (noko som ikkje var så vellukka, men med trening så kjem det seg nok)
Fri ved foten

Belønna Fremmed-trening med godbitar, og miljøtreninga, men resten belønte eg med frosken. Skal ta bilde av den.. Shayle likte den også, og ho fekk også nokre skikkelig gode innkallingar med den som belønning

Trente bordet med Shaylee i dag, og eg syns det går utrulig godt der nå!

Var heime halv åtte, for eg måtte innom Swejsan å helse på også. Han får være med Olaug på jobb nå, så då slepp han å demontere innredningen heime. For ein snill sjef ho har!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar