lørdag, juli 15, 2006

15. juli lørdag Trening ved Sørbøhallen

Eg og Ayla drog avgårde til Sørbøhallen rett rundt halv elleve, og var framme samtidig som Anne Karin.

Eg trente på På Plass i dag, tannvisning, ta på kroppen, kontakt med forstyrrelsar, bytte leker og bittelitt rygging.
Me var veldig flinke til å skrive logg, og fant ut at Shaylee bare skal ha 3 omgangar à fem godbitar.

Før eg byrja med utgangsstilling, måtte eg få nokre sittar. Det er lenge sidan eg har trent på sitt nå, og eg var ikkje heilt sikker på kor lett eller vanskeleg det skulle bli å få dei fram att.
Eg stilte meg opp, med blanding av kyllingpølser og kalkunkarbonader, og jackpot (svart sokk) på baklomma.
Det kom litt rygging, bukk (sjølv om ho ALDRI har fått klikk for å bukke), dekk, litt rygging til, snu rumpa 90 grader mot meg med frambeina i ro, og så ein sitt. Den fekk ho klikk for, sjølvsagt.
Så gjekk ho gjennom heile repertoaret igjen før ho tilbaud sitt.
Målet mitt var fem kjappe sittar etter kvarandre, og det tok cirka 2-3 minutter før dei kom.

Ayla setter seg beint 99% av gongene nå, inntil vegg eller kant så låg som fortauskant.

Klokka fire reiste me derifrå. Var innom til Olaug og mata kattar og fiskar, og var heime rett over seks.


På kvelden fant eg endå ein klump hos Joey. Rett i nærheten av venstre armhule. :-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar