mandag, juli 31, 2006

Slalåm mellom beina. Ei byrjing.

I går var me og plukka blåbær i 3 timar. Hundane var med og åt rett av busken. Det var nærmast kamp om dei beste tuene. :-)

Vel heime fant Vetle ut at han hadde klart å miste hyttenøkkelen på turen, og penger, mat, klær, alt var inne i hytta. Han drog avgårde for å leite, og imens prøvde eg å lære Ayla slalåm mellom beina. Først brukte eg handa som target eit par gonger, så prøvde eg uten. Ho smatt gjennom. Fram til Vetle kom tilbake med ein fyr som hjalp oss inn, hadde ho mange gode repetisjonar på ein gong gjennom beina mine.

Idag fortsatte eg, og fekk til to gonger gjennom! Eg trur at det at eg setter den eine foten framføre den andre har blitt et signal om slalåm, og må spørje Siv om det på onsdag. Da skal eg ned til Stoa og trene i lag med dei. :-) Det blir kjekt! :-D

Eg merker at eg bruker mindre og mindre godbitar i trening, slik som Ted Turner anbefaler. Vetle sine svarte sokkar er VELDIG populære. :-)

Jepp, nå skal me ned og padle! Juhu!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar