søndag, juli 16, 2006

16. juli søndag Tur til Dalevatnet

Vakna rett over ni i dag. Då hadde Vetle allerede stått opp og lufta hundane. Det stod frokost og te på bordet og venta på meg då eg var ferdig på badet. Mmmm... :-)

Eg foreslo ein langtur seinare med Ayla, og valget falt på Dalevatnet


Me parkerte bilen fem over tre og begynte turen oppover mot vatnet. Stien var brei og fin, men med millioner av svære digre blodtørstige maur. Eg noia litt, det skal eg innrømme, og jogga vel meir enn eg gjekk.

Været var slik at Ayla peste fra me gjekk frå bilen og til me kom att, og både Vetle og eg gjekk i singlet.

Me traff ikkje så mange folk, men dei me møtte gjekk det greit med, heilt til Vetle måtte spørje ein mann om kor langt det var til me var framme. Då bjeffa ho to gonger og trekte i bandet.

Vel oppe fekk eg Ayla til å gå ut vatnet til knea. Det var ekkelt, men litt kult også så lenge ho kunne drikke uten å bøye nakken.

Me åt nista vår, og Ayla rygga og dekka og sette seg for bitar av ei halv skive.

På veg ned traff med til saman seksten folk, men ho bjeffa ikkje på nokon av dei, for eg mata ho med pølser medan dei passerte.

Me brukte to timar og åtte minutter på turen.

Vel heime tok eg med meg Ayla ned til Elna og avtalte med henne at eg skulle begynne å ri hingsten hennar når eg kjem heim frå ferie. Juhuuu!!! *sa ho med skrekkblanda fryd*
Den er svær og diger og nydeleg og det er lenge sidan eg har ridd noko... Satser på at eg husker koss det var.

Rolf kom, og då bjeffa Ayla på han. Det plar ho ikkje gjera, men han bar på noko og såg sikkert annleis ut. Ho busta ikkje, og halen var ikkje låg. Det såg ikkje ut som om ho var redd eller syns han var skummel, berre at ho sa frå at det kom ein mann der, liksom. Etter at han hadde vore og lagt frå seg det han bar på og kom tilbake til der me stod, sprang Ayla mot han og syns det var sååå kjekt at han kom... Rare hunden...

Ho er blitt ein mester til å komme og lekedra med sokkar nå! Ho har fått nokre sokkar som ikkje har make, og inne rygger ho to-tre meter rett bakover. Ute har me ikkje kome fullt så langt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar