tirsdag, juli 18, 2006

18. juli Vannhale.

Då eg kom heim i går var Olaug og jentene der. Dei hadde vore og henta Swejsan frå kennelen.

Etter at dei hadde dratt, såg eg at halen til Ayla var rar. Eg tok litt ved halerota, og ho viste at ho hadde vondt der. Vannhalen var et faktum..

Ho stod knappe to minutter i vatnet i går, men det var kan hende kombinasjonen med bratt terreng og vatnet som gjorde det?

Ho hadde problemer med å legge seg, såg det ut til, og ho klarte ikkje å sitja. Difor trente eg berre på å kunne ta på føtene hennar mens ho stod oppreist i går.

Me trente litt på at ho skulle legge hovudet i handa mi og at eg kunne kikke henne i øyrene.

Håper ho blir frisk igjen til me skal bade på hytta!!!

2 kommentarer:

  1. Nå har eg vore å sett dei fine bildene. Eg såg dei ikkje i går, så dei må ha komme etter kl 12 i går kveld.
    Eg hadde stilt inn på at det ikkje gjekk an å kommentere anonymt, men det er nå vekke. Vil jo ha masse kommentarar om det blir slik da.
    Klem fra litlasøsterå...

    SvarSlett
  2. Ja, satser på at det å gjera det enklast mulig er vegen å gå. :-)

    SvarSlett