torsdag, juli 20, 2006

20. juli. Lite trening i ferieforberedelsar.

Ja, det blir lite trening nå rett før me reiser på ferie. Nå når Ayla har vannhale, kan eg ikkje trene SITT med henne. Ho prøver, men halen henger i veien, og så klarer ho ikkje å setja seg heilt ned, og så gjer det vondt, og så reiser ho seg rett opp igjen. Når me skal inn og ut av dører, held det at ho held seg bak meg. Eg venter ikkje til ho set seg. Stakkar, ho syns dette er skikkelig ekkelt..

Av og til er det som om ho gløymer seg ut, og setter seg enten for kos eller godbit. Då kan eg nesten sjå at ho blir skikkelig lei seg og husker halen igjen. Håper det går over fort.


I går, onsdag, hadde eg likevel ei bittelita treningsøkt på det å lukke døra. Eg har ikkje trent på det sidan sist i juni, og då slutta eg av med at ho lukka døra heilt inntil fra heilt åpen.

Eg byrja økta i går med å la henne lukke att døra fra 20 cm åpning, og auka med ti cm for kvart klikk. Ho hadde 100% i 4 rundar á 5 godbitar, og endte opp med å lukke døra heilt inntil fra heilt open igjen.
Etter klikket hiver eg godbiten litt bortover golvet i forskjellige retningar, så ho må aktivt oppsøke døra for å lukke den, i tillegg til at eg får tid til å lukke opp døra igjen.

I tillegg hadde me ei ringeklokkeøkt. Vetle stod på utsida og ringte på mens eg sa "Ringe det på?" og heiv godbitar på golvet kvar gong klokka ringte. Av og til tar han i døra, og ringer han på igjen. Me er komne så langt nå, at dei boffer kanskje ein gong, eller ingen, og så ser på den av oss som sit i sofaen og skal kaste godbitar.

Lørdag drar me oppover til Treungen til hytta, og sidan eg fann ut koss eg kan sende epost frå mobilen min i går, kjem bloggen likevel til å bli oppdatert med siste hundenytt dei to vekene. DET kunne eg ikkje på Yahoo!

1 kommentar:

  1. Det e så stilige ting å lera ein hund.. Lukke døra, rydde opp etter seg, bera på ting for eigar... tjihi.. koselige greier.. og du e kjempe flinke så loggføre!!

    SvarSlett