tirsdag, juli 17, 2007

Impulstrening på Austrått

På impuls avtalte Krissi og eg å trene i kveld.

Tannvisning. Krissi kom mot oss, og eg klikka maskingevær. Ayla reiste seg for å snuse. ÅE!!!!

Så fullførte me og fekk ein full tannvisning. Etterpå fekk Ayla helse. Eg trur eg skal la det gå litt lenger tid før helsing neste gong, sånn at ho ikkje får det som vane å helse etter tannvisning. Kanskje ho då blir frustrert på ein konkurranse, og begynner å bjeffe?
Og eg la merke til at når eg spurte Ayla "Vil du helse?", så gjekk ho bort for å helse. Eg har ikkje lært henne det, men kanskje eg bruker kroppspråket på ein måte som gjer at ho går bort?



Dessuten skulle eg jo trene etter Fanny sin metode med omvendt lokking!! Kvifor hugsa eg ikkje det?????? Det må eg hugse til torsdag, i alle fall.



Eg tok også litt dekk og bli med avstandsbelønning, og trur eg kan auke tida ho ligg med større intervall.

For framtidig trening:
* Legge på signal på fri ved fot, for det stod det i LiToP at eg kunne gjer allerede
* Trene meir sittopp og legge signal på det
* Bytte ut "Legg deg" med "Dekk"
* Bytte ut "Vær der" med "Bli", og gjer "Vær der" til ein kvardagskommando
* Bruke hand- og kroppsteikn mindre, helst ikkje i det heile! (denne blir vanskelig, for ho gir så kjapp respons på teikn)



Siste gongen Ayla var ute av bilen gjekk ho berre og rusla rundt oss under taket. Det virka som om alle sluser opna seg akkurat då, så ho haldt seg i umiddelbar nærhet heile tida.



Ein fin kveld med gode resultater, til tross for regn!

Og eg må jo skryta hemningslaust over herlige Snuppa som tok dette med avstandsbelønning og doggie-zen så lynkjapt og korrekt!!!

2 kommentarer:

  1. Det var bare så gøy! Merk deg det; *jeg* sier at det var gøy å trene appell!! Det er komplement det!! :)OG jeg gleder meg til torsdag!

    SvarSlett
  2. Ja, det tar jeg absolutt som et kompliment! :-) Jeg vet jo hva du har syns om det tidligere ;-)

    Det er sååå gull verdt å ha en hund som er enkel å belønne, og det er Snuppa virkelig!

    Dere var kjempeflinke! :-)

    SvarSlett