fredag, juli 27, 2007

Ayla fyller to år i dag! :-)

Gave fra "farmor"


Dagen starta med at eg las opp melding frå svigermor til Ayla. Ho hadde sendt den til Ayla, og eg måtte gi klem frå henne og helse til Joey. Så det gjorde eg.

Bursdagar er tid for ettertanke og tilbakeblikk. Kva har me utretta det siste året, kor langt har me kome frå der me var for eitt år sidan?

Då Ayla var eitt år var me på hytta. Ho hadde ikkje svømt endå, og ho kunne ikkje plukke bær frå busken.
7. juli i fjor lister eg opp ein haug med ting som eg ønsker å lære henne

Sitte når ho helser på folk: LAAAAANGT på veg! Ho hopper ikkje lenger. På veldig veldig få i alle fall.
Komme tilbake med leika til meg: Jepp!! Juhu!!
Greit at framande står ved bilen: Ikkje fullt så jepp, men ikkje så viktig heller.
Ringeklokka treng ikkje varslast: Akseptabelt
Gå fint i band: Jepp!
Utgangsstilling: Dobbeltjepp!!!!!!
Håndtarget: Oh yes!
Avstandsdekk/sitt/stå: Absolutt på god veg!
Lukke kjøkkendøra: Ja, og her er beviset
Kanskje viktigast av alt er: Me får sove lenge i helgene!!!

Det var faktisk ikkje så reint lite, det!


Til ho blir tre år, har eg lyst til å få til:
At me kan gå tur uten skuldrene som øyrevarmerar.
At ho går fint ved sida av meg forbi folk og hundar.
Ho treng ikkje ville helse på alt og alle, men tillate at dei passerer.
Ha grunnferdigheter nok til å KUNNE starte i LP1
Ha ei sikker tannvisning.
Stimuluskontroll på eit eller anna.
Ha baklengskjeda EIN øvelse.
Trent meir spor.

Eg kjem også til å ha hatt fem helger på Hundeeierskolen, og er spent på alt eg skal lære der.

Oy... et lite øyeblikk nå kjente eg noko rart i magen... Då eg kjente etter, var det HÅP! Rettare sagt; TRU på at det skal gå bra! :-) Så deilig...




Av og til gidder ikkje Ayla reise seg etter at maten har blitt servert.







Joey og Ayla vil også ha jordbær!




Ayla, ca 5 mnd


4 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen, Ayla!! Og jeg må si du har kommet ganske langt med planene du hadde for ett år siden!! :))

    SvarSlett
  2. Ja, det var i grunnen litt. :-)
    Jeg husker ogs� at p� denne tiden for ett �r siden trodde jeg at jeg aldri skulle f� til den hersens utgangsstillingen. Ayla var nok bare ikke skapt for den, hun.

    I tillegg kan jeg veldig masse n� som jeg ikke kunne for ett �r siden. Neste �r vil jeg forh�pentligvis sitte med kunnskaper om hvordan jeg f�r en rottweiler med skepsis til mennesker til � t�lerere dem og kanskje til og med syns de er helt ok. :-)

    SvarSlett
  3. Grattis med 2 års dagen Ayla :-)
    Hilsen Targa Tilde og Elsebeth

    SvarSlett
  4. Ayla sier takk for bursdagshilsnene! :-)

    SvarSlett