tirsdag, juli 31, 2007

Plan for kvelden. Trening på Austrått. Slik gjekk det.

* Fri ved foten. Strekke. Vendingar.
Fekk til superkontakt! Ho tar flotte vendingar nå, men det gjenstår ein del på å strekke kor langt ho går. Ho mister fokuset om me kjem for nære grastustar og buskar og sånt. Kan godt jobbe litt med det.

* Få fram kjapp ned-dekk og legge på kommando DEKK
Blei ikkje trent på.

* Tannvisning av mann (hvis det dukker opp ein)
Det dukka opp ein kar, og eg fekk surt om tannvisning, men det blei ikkje likevel.

* Stå under baklengs marsj
Blei ikkje trent på.


For meg sjølv: Vera konsekvent på kva eg klikker for.

Kommer sikkert til å ha med meg Haltien, og trene på at det kommer folk gåande mot og forbi oss, slik som på DVDen.

Krissi gjekk inn i buskane, stakkars, og hadde vinden i ryggen. Ayla visste derfor kven det var som stod der, men så fekk EG i det minste trent på opplegget. Aldri så galt at det ikkje er godt for noko. :-)

Ellers hadde me på eit tidspunkt ute Clara, Snuppa og Ayla samtidig, og Ayla konsentrerte seg ikkje så veldig bra.. Ho fekk begge dei to andre hundane i nasen, og ho er ikkje godt kjent med nokon av dei.

4 kommentarer:

  1. Så flink du er til å dokumentere treningen din! Selv om det kommer til å gjøre vondt for meg å få det ned svart på hvitt er det absolutt noe jeg også burde begynt med...

    SvarSlett
  2. Jeg er flink fordi det er så forsterkende å få kommentarer. :-) Og hvertfall sånne kommentarer som det! :-)

    SvarSlett
  3. Og hva er det dessuten du pleier å si? Det er bare å gjøre det! ;-)

    SvarSlett
  4. Heisann!

    Takk for titten i bloggen min. Veldig hyggelig med lesere som også driver med klikkertrening :-)

    Følger stadig med på bloggen din, og har lagt den inn på favoritter nå ;-)

    Venter fortsatt på DVD`en fra Sdao, må nok trolig vente en del dager til. Er så spent! Er dårlig på engelsk, men forhåpentligvis får jeg med meg det viktigste. Har jo lest masse om denne typen problemadferd, så har jo litt bakgrunnskunnskap å støtte meg på.

    Har jo meldt meg på seminaret med Bailey og Sdao i september, så trenger uansett å friske opp engelsken min ;-)

    SvarSlett