onsdag, juni 14, 2006

14. juni. Trening bak Montér.

Drog opp dit med min bil som er uten bur, og kom ti minutter for seint. Ayla har ikkje fått trent på å ligge i bil uten bur, så det blei interessante 6 minutters kjøretur.

Olaug og Swejsan var der allerede, så eg tok Ayla ut og trente slakt bånd/doggie zen mens me gjekk mot Olaug.
Andre ting me trente på var rygging - som gjekk rett vest, passering av hund, bli liggande, og ein ny ting som eg ikkje har ant koss eg skulle få til: Stå fra dekk!! Juhuuu!!

Ayla tilbaud dekk så det ljomte etter, og så slo det meg brått at ho reiser seg jo rett opp fra dekk her, for å kunne tilby ny dekk et par cm lenger vekke!! Hallo!! Jorden kaller!
Så eg klikka for at ho reiste seg rett opp. Ei pipeleke forma som ein hammar var megabelønning for henne i går, så eg fekk ein del nydelege stå fra dekk! Eg er ikkje heilt sikker på om ho skjøna at det var oppreisen som ga klikk, men etter kvart klikk slengde ho seg ned i dekk for så å reise seg opp i stå. Skulle eg ha klikka for dekken også?

Me rakk berre halvannan time før eg måtte skunde meg heim for å sjå sesongavslutning på LOST, men det var verdt tida for å få BEGYNT å trene på stå fra dekk.

Me reiser til Grimstad i morgon, så i kveld blir det ikkje trening. Eg må rydde, pakke, handle tilbudsvarer på OBS, finne fram dvd og ting og tang, og så håpte eg å få farga håret innimellom der. Og så er det jo SOS Hundevakten i kveld, og det er eit MUST å få med seg.

Hundane skulle hatt seg ein lengre tur, men eg kan framleis ikkje ha andre sko på meg enn sandalene eg hadde på då eg klarte å få TO brannsår av langlina, og eg går IKKJE i gras og kratt barbeint i sandaler! Vetle er vekke heile ettermiddagen og kvelden, så i tillegg til alt det andre eg MÅ gjer på dei korte timane eg har til rådighet, er eg også nøydd til å aktivisere to stk store hundar. Jippi... Kjekt med hund, ja!





Veien til en "bra kar" kom i posten i går. Eg har allereie lest 34 sider, og lurer på kvifor eg ikkje har lest denne før. Det eg har lest til nå er varmt og sjelfullt og får meg verkeleg til å kjenne meg utilstrekkeleg. Her er det berre å spytte i nevane og setje i gong!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar